کد خبر: ۸۷۵۷۲۵
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۶
تعداد بازدید: ۱۸۱
رئیس‌جمهوری منتخب آمریکا در واکنش به رای مثبت اعضای مجلس نمایندگان به استیضاح مجدد رئیس‌جمهوری فعلی این کشور، آن را اقدامی قانونی برای پاسخگو کردن وی دانست.

واکنش بایدن به رأی مثبت مجلس نمایندگان به استیضاح ترامپ: اقدامی قانونی برای پاسخگو کردن ترامپ بود«جو بایدن» رئیس‌جمهوری منتخب آمریکا در واکنش به رای مثبت اعضای مجلس نمایندگان به استیضاح مجدد «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری فعلی این کشور، آن را اقدامی قانونی برای پاسخگو کردن ترامپ دانست.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، وی همچنین ابراز امیدواری کرد که مقام‌های سنا نیز در خصوص استیضاح ترامپ، راهکاری برای انجام هم‌زمان وظایف قانونی خود و رسیدگی به سایر مشکلات کشور پیدا کنند.

بایدن همچنین بار دیگر حمله چهارشنبه هفته گذشته هواداران ترامپ به ساختمان کنگره را مجرمانه خواند و گفت که این اقدام توسط تروریست‌های داخلی و با تشویق رئیس‌جمهوری صورت گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: