کد خبر: ۸۷۵۶۱۷
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۶
تعداد بازدید: ۱۷۵
نماینده ورزقان و خاروانا خواستار صدور دستور مطالعه «ایجاد نظام اجرایی نیمه ریاستی و ایجاد پست نخست وزیری» توسط دستگاه‌های ذی‌ربط از سوی رهبر انقلاب شد.

درخواست صدور دستور مطالعه «ایجاد نظام اجرایی نیمه ریاستی و ایجاد پست نخست وزیری» از سوی رهبر انقلاببه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، در جلسه صحن علنی امروز (چهارشنبه ۲۴ دی) الله‌وردی دهقانی نماینده ورزقان و خاروانا در نطق میان دستور خود استیضاح رئیس جمهور را خواست اکثریت ملت برشمرد و گفت: استیضاح رئیس جمهور و دولت خواسته اکثریت مردم است اما به دلیل هزینه‌های آن امکان اجرا ندارد، این امر برای نه‌تنها برای دولت کنونی بلکه برای دولت‌های آتی هم صادق است، لذا تنها چاره آن روی کار آمدن یک دولت جوان انقلابی است که توان و انگیزه بالای اجرایی داشته باشد.

وی در ادامه خواستار احیای پست نخست وزیری شد و اظهار داشت: از رهبر معظم انقلاب می‌خواهم که دستور فرمایند دستگاه‌‍‌های ذی‌ربط، «ایجاد نظام اجرایی نیمه ریاستی و ایجاد پست نخست وزیری» را مورد مطالعه قرار دهند و در صورت صلاحدید اجرایی شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: