کد خبر: ۸۷۵۵۶۸
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۹
تعداد بازدید: ۲۵۵
اعلام هم‌بستگی سخنگوی نُجَباء با انصارالله؛
در پی اعلام وزارت خارجه آمریکا مبنی بر اضافه کردن نام جنبش انصارالله به فهرست گروه‌های تروریستی، سخنگوی رسمی مقاومت اسلامی نُجَباء این اقدام خصمانه را محکوم و بر حمایت از مقاومت یمن تأکید کرد.

عبدالملک الحوثی نیازی به تأیید دجال ندارد/ افتخار نُجَباء به هم‌سنگری با یمانی‌هابه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا ، در پی اعلام وزارت خارجه آمریکا مبنی بر اضافه کردن نام جنبش انصارالله به فهرست گروه‌های تروریستی، «نصر الشَمَّری» سخنگوی رسمی مقاومت اسلامی نُجَباء این اقدام خصمانه را محکوم و بر حمایت از مقاومت یمن تأکید کرد.

وی در پیامی توئیتری تصریح کرد: مردانی مانند «سید عبدالملک الحوثی» و برادران مجاهدش در یمن ِعزت و ایستادگی، هیچ نیازی به تأیید یک دجّال کور ندارند که با نادیده گرفتن هزاران قربانی بی‌گناه، چشم خود را بر ویرانی و نابودی یمن و همچنین فراگیری گرسنگی در این کشور به‌واسطه تجاوز ائتلاف وهابی ـ صهیونیستی ـ آمریکایی بسته است.

الشمری در ادامه خاطرنشان کرد که هم‌سنگری با این فرمانده بزرگ و دلاورمردان یمانی، باعث افتخار و عزت بی‌حدوحصر برای هر مقاوم ِآزاده است.

به نقل از مرکز ارتباطات و امور رسانه‌ای نُجَباء،سخنگوی نُجَباء پیام خود را با شعار معروف رزمندگان یمانی به پایان برد و نوشت: «سلام بر انصارالله! پیروزی و افتخار از آن یمن و ملت عزیزش باد! مرگ بر آمریکا! مرگ بر اسرائیل و یهود (صهیونیست)! پیروز باد اسلام!»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: