کد خبر: ۸۷۵۴۷۵
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۷
تعداد بازدید: ۱۶۹
چین اعلام کرد به گروهی از متخصصان سازمان جهانی بهداشت مجوز داده است تا روزهای آینده برای تحقیق درباره منشا شیوع ویروس کرونا به این کشور سفر کنند. پیش از این، چین بنا دلایلی از جمله آماده نبودن ویزا و نامشخص بودن برنامه این گروه، به آنان مجوز نداده بود. همزمان سازمان بهداشت جهانی هم تایید کرد که گروه متخصصان بین المللی از ۱۴ ژانویه /۲۵ دی/ کار خود را در چین آغاز می کنند.

چین بالاخره مجوز سفر بازرسان سازمان جهانی بهداشت برای تحقیق درباره منشأ ویروس کرونا را صادر کردبه گزارش خبرداغ ، چین اعلام کرد به گروهی از متخصصان سازمان جهانی بهداشت مجوز داده است تا روزهای آینده برای تحقیق درباره منشا شیوع ویروس کرونا به این کشور سفر کنند.

به گزارش ایرنا از رویترز، کمیسیون ملی بهداشت چین روز سه شنبه اعلام کرد این متخصصان روز پنجشنبه هفته جاری به این کشور سفر کرده و با همتایان چینی خود دیدار و گفت‌وگو می کنند.

پیش از این، چین بنا دلایلی از جمله آماده نبودن ویزا و نامشخص بودن برنامه این گروه، به آنان مجوز نداده بود.

همزمان سازمان بهداشت جهانی هم تایید کرد که گروه متخصصان بین المللی از ۱۴ ژانویه /۲۵ دی/ کار خود را در چین آغاز می کنند.

در این گروه متخصصانی از روسیه، استرالیا، دانمارک، آلمان، کنیا، ژاپن، هلند، قطر، سودان، انگلستان، ایالات متحده، آمریکا و ویتنام در کنار متخصصان چینی فعالیت خواهند کرد.

چین پیش از این اعلام کرده بود اگرچه نخستین مورد شیوع کرونا در ووهان واقع در مرکز این کشور شناسایی شده است اما این دلیل نمی شود که چین منشا شیوع این بیماری باشد.

در ۲۱ دی ماه سال ۱۳۹۸ نخستین مرگ ناشی از کرونا در ووهان ثبت شد.

این بیماری‌ همه‌گیر تا کنون تقریبا دو میلیون نفر را به کام مرگ کشانده و ده‌ها میلیون نفر را هم در سراسر جهان مبتلا کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: