کد خبر: ۸۷۵۳۵۸
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۴
تعداد بازدید: ۱۷۱
معاون اجرایی حزب ندای ایرانیان گفت: تصمیم‌گیری پیرامون راهبرد انتخاباتی حزب در دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر سال آینده، موضوع محوری کنگره حزب خواهد بود.

جزئیات کنگره سالانه حزب ندای ایرانیان و تصویب راهبرد انتخاباتی حزب/اولویت ما حضور در انتخابات با کاندیدای اختصاصی استبه گزارش خبرداغ، عیسی چمبر معاون اجرایی دبیرکل و رئیس ستاد برگزاری ششمین مجمع عمومی سالیانه حزب ندای ایرانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره کنگره سالانه این حزب که پایان هفته جاری برگزار خواهد شد، گفت: این ششمین مجمع عمومی یا کنگره حزب است که طبق اساسنامه به صورت سالانه و نخستین کنگره حزب است که به دلیل شرایط شیوع ویروس کرونا به بر بستر پلتفرم‌های مجازی برگزار می‌شود.

وی درخصوص مباحث مورد بحث در این کنگره اظهار داشت: با توجه به اینکه در این کنگره انتخابات درونی نخواهیم داشت، عمده مباحث آن به انتخابات ۱۴۰۰ و تصمیم‌گیری پیرامون راهبرد انتخاباتی حزب در دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر، معطوف خواهد بود.

چمبر پیرامون راهبرد احتمالی حزب ندای ایرانیان در انتخابات سال آینده، اظهار داشت: تصمیم‌گیری در این خصوص توسط کنگره حزب انجام خواهد شد اما بحث و رایزنی از مدتی در شورای مرکزی و شعب استانی حزب جریان دارد. آنچه که تاکنون مطرح شده شرکت در انتخابات و تا این لحظه تاکید بر حضور با کاندیدای اختصاصی است و اگر [حضور با کاندیدای] خارج از حزب هم مطرح باشد در کنگره مطرح و درخصوص آن تصمیم‌گیری می‌شود.

به گزارش ایلنا، مجمع عمومی سالانه حزب ندای ایرانیان روز جمعه ۲۶ دی‌ماه به صورت مجازی و بر بستر پلتفرم ایرانی https://stream۱.ir/ برگزار خواهد شد. تصمیم‌گیری درخصوص راهبرد انتخاباتی حزب ندای ایرانیان که از جمله احزاب اصلاح‌طلب کشور محسوب می‌شود، موضوع محوری این کنگره است.

157742603

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: