کد خبر: ۸۷۵۲۸۹
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۶
تعداد بازدید: ۱۴۳
حدادی :
سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور از تصویب آیین نامه دبیرخانه نظارت بر انتخاب شوراها خبر داد.

آئین نامه دبیرخانه نظارت بر انتخابات شوراها تصویب شدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا ، علی حدادی  درباره جلسه امروز کمیسیون امور داخلی کشور وشوراها، گفت: لایحه درآمد پایدار و هزینه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها اعاده شده از شورای نگهبان بررسی و طبق نظر اعضای کمیسیون به کارگروه ارجاع شد تا پس از بررسی های بیشتر به صحن کمیسیون ارسال شود.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی افزود: مسئولان سازمان شهرداری ها و دهیاری‌های وزارت کشور و مشاور شهردار تهران نیز در این جلسه حضور داشتند.

وی بیان کرد: آیین نامه تشکیلات و شرح وظایف دبیرخانه دایمی هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز به تصویب رسید. در واقع چگونگی کارکرد و عملکرد دبیرخانه دایمی هیات مرکزی مورد نظر موافق نمایندگان قرار گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: