کد خبر: ۸۷۵۱۳۷
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۴
تعداد بازدید: ۲۱۲
وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در اولین سالگرد درگذشت محمد نعیم امینی فرد نماینده مردم شریف ایرانشهر در پیامی یاد و خاطره او را گرامی داشت.
پیام شریعتمداری به مناسبت سالگرد درگذشت محمد نعیم امینی فردبه گزارش خبرداغ به نقل از  مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی متن پیام محمد شریعتمداری وزیرتعاون،کار و رفاه اجتماعی بدین شرح است . 

بسم الله الرحمن الرحیم

در سالگرد درگذشت دوست و برادر ارجمندم مرحوم دکتر محمد نعیم امینی فرد نماینده پر افتخار و سرافراز مردم شریف ایرانشهر همچنان داغدار فقدان ایشان هستیم.

بدون شک فعالیت های شبانه روزی و خالصانه ایشان در خدمت به مردم شریف ایرانشهر، سرباز و دلگان و توسعه اجتماعی ، رفاهی و عمرانی و بهداشتی منطقه ،نماد خدمت بی منت به مردم و گام های ماندگار در کارنامه درخشان آن فقید عزیز می باشد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ماندگار مرحوم دکتر محمد نعیم امینی فرد فقدان مصیبت بار این خدمتگذار محبوب القلوب را به خانواده محترمشان و مردم عزیز ایرانشهر، سرباز و دلگان تسلیت عرض نموده و غفران و رحمت واسعه الهی را برای ایشان مسئلت دارم.

محمد شریعتمداری

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: