کد خبر: ۸۷۵۱۱۴
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴
تعداد بازدید: ۱۷۲
رییس شورای شهر تهران در مراسم افتتاح بزرگراه شهید رستگار از بایکوت سالگرد قربانیان تشییع کرمان، شهدای پرواز اوکراین و نیز سالگرد درگذشت آیت الله هاشمی در صداوسیما انتقاد کرد.

محسن هاشمی: صداوسیما به سالگرد قربانیان تشییع جنازه کرمان، پرواز اوکراین و رحلت آیت الله هاشمی بی توجهی کرد / اگر فکر کنیم که با بایکوت و سانسور، جامعه یک موضوع را فراموش می‌کند یا با افراط در پرداختن به موضوعی، جامعه به سوی آن جذب می‌شود در اشتباهیم / با این افراط و تفریط‌ها فقط صداوسیما ضرر می‌کند؛ اعتماد مخاطب را از دست می‌دهندرییس شورای شهر تهران در مراسم افتتاح بزرگراه شهید رستگار از بایکوت سالگرد قربانیان تشییع کرمان، شهدای پرواز اوکراین و نیز سالگرد درگذشت آیت الله هاشمی در صداوسیما انتقاد کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از «انتخاب»، محسن هاشمی گفت: امروز بیستم دیماه است و۱۶۸ سال قبل میرزا محمد تقی خان امیرکبیر که شاید بتوانیم ایشان را نخستین سردار سازندگی ایران جدید بنامیم در فین کاشان بشهادت رسید.

او افزود: افکار و گرایشهای توسعه گرایانه امیرکبیر باعث شد تا سیستم فاسد حکومت قاجاریه که اصلاحات وتوسعه امیرکبیر را تهدیدی برای منافع خود بشمار می آورند، رضایت ناصرالدین شاه را برای قتل وی جلب کنند و در فین کاشان این بزرگمرد ایران معاصر را بشهادت برسانند که یاد ایشان را گرامی می داریم.

هاشمی گفت: این پروژه، که به نام شهید بزرگوار کاظم نجفی رستگار نامگذاری شده است از دستاوردهای این دوره مدیریت شهری است که با وجود همه مشکلات و چالشهای بی سابقه ای که برای اقتصاد کشور ومدیریت شهری ایجاد شده، تکمیل و مورد استفاده مناطق کم برخوردار در جنوب تهران قرار می گیرد.

او افزود: شهید رستگار که از نسل اولیه فرماندهان دفاع مقدس و از یاران شهید چمران و سردار جاوید الاثر حاج احمد متوسلیان است، موسس و فرمانده تیپ سیدالشهدا محسوب می شد ، پس از آنکه مورد بی مهری قرار گرفت ، در آخرین روزهای سال ۱۳۶۳ در منطقه هورالهویزه به شهادت رسید. و پیکرش بعد از ۱۳ سال بازگشت و کمتر در رسانه ها و تبلیغات به اسم ایشان اشاره می شود.

هاشمی گفت: ایشان بهمراه همرزمان خود پس از عملیات خیبر با آیت الله هاشمی رفسنجانی بعنوان فرمانده جنگ دیدار صمیمانه ای داشتند و نظرات کارشناسی خود را مطرح کردند و نامه ای انتقادی نسبت به برخی عملکردها وتصمیمات نوشته بودند

او افزود: آقای هاشمی به مسئولان مروبطه منتقل کند، آیت الله هاشمی رفسنجانی به آنان توصیه کرد که نام خود را در پایان نامه ننویسند تا مورد فشار قرار نگیرند اما این عزیزان بخاطر اخلاص بالایی که داشتند، نپذیرفتند

هاشمی گفت: این بی مهری تنها مختص به این عزیزان نبود وشاهد بودیم که در روزهای اخیر که سالگرد قربانیان تشییع جنازه کرمان، شهدای پرواز اکراین و رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی بود از سوی رسانه ملی، این مناسبتها مورد بی توجهی قرار گرفت.

او افزود: اگر ما فکر کنیم که با بایکوت و سانسور وبی توجهی به موضوعی، جامعه آن را فراموش می کند و یا بالعکس با افراط در پرداختن به موضوعی جامعه به سوی آن جذب می شود در اشتباهیم.

هاشمی گفت: امروزه با وجود فضای مجازی وآگاهی افکار عمومی مردم از مسئولان در دسترسی به اطلاعات عقب تر نیستند و چه بسا نسل جوان جلوتر نیز هست.

او افزود: با این افراط وتفریط ها فقط صداوسیما ضرر می کند و اعتماد وتوجه مخاطب را از دست می دهد و نفع آن به رسانه های بیگانه می رسد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
یک فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
0
0
معلوم است که صدا و سیمای ایران هیچ گاه یعنی از اول انقلاب تا بحال واقعیت ها را پوشش نمی دهد و کارش عوامفریبی و خر کردن مردم است و صحبت های کاظم صدیقی را نشان می دهد که مصباح هنگام تغسیل چشمان خود را باز کرد و بست خیلی خنده دار و شاید جوک دست اول قرن باشد گوزززززززززززززززززززززززززز
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: