کد خبر: ۸۷۵۰۴۰
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۶
تعداد بازدید: ۲۴۳
رییس اداره محیط زیست کیش از توقیف سیصد متر تور ماهیگیری منو فلامنت غیرمجازدر ساحل جنوب شرقی کیش خبر داد

توقیف تورماهیگیری غیر مجاز از شناوری غیر بومی در کیشبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزادکیش ، مریم محمدی رییس اداره محیط زیست این سازمان با اشاره به خطرناک بودن تورهای منو فلامنت یا به اصطلاح تورهای اسرائیلی برای حیات آبزیان گفت: محیط بانان اداره محیط زیست کیش با همکاری کارکنان مجموعه هتل مارینا کیش موفق به کشف و توقیف سیصد متر تور منوفلامنت از یک قایق ماهیگری غیر بومی شدند.

محمدی با بیان اینکه تورهای اسرائیلی به دلیل نامرئی بودن و جنس پلاستیکی، بسیارخطرناک بوده و سالانه جان هزاران گونه از آبزیان دریا را می گیرند افزود: این تورها به علت نامرئی بودن مانند تله ای برای آبزیان عمل می کنند و یکی از عوامل عمده تخریب بسترهای مرجانی هستند.

لازم به ذکر است بر اساس اعلام دفتر معاونت صید و صیادی استان هرمزگان هرگونه استفاده از تورهای منو فلامنت در سواحل و دریا ممنوع بوده و متخلفان جهت اعمال قانون به مراجع قضایی معرفی می شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: