کد خبر: ۸۷۴۹۵۴
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۱
تعداد بازدید: ۲۸۸
«علی چینی» اظهار داشت: استقلال در دیدار با آلومینیوم اراک نمایش شناور و هدفمند را به اجرا گذاشت و توانست قدرت خود را به حریف دیکته کند.

چینی: استقلال با برنامه صدرنشین شدبه گزارش خبرداغ ، پیشکسوت آبی‌پوشان گفت: استقلال با صبر و حوصله و برنامه‌هایی فنی به صدر جدول صعود کرده است و باید از محمود فکری و اعضای کادر فنی استقلال به نیکی یاد کنم که در موفقیت آبی‌پوشان تا اینجای فصل نقش مهمی ایفا کرده اند.


«علی چینی» اظهار داشت: استقلال در دیدار با آلومینیوم اراک نمایش شناور و هدفمند را به اجرا گذاشت و توانست قدرت خود را به حریف دیکته کند.


وی افزود: خطوط سه گانه استقلال در بازی با حریف خود عالی کار کرد و هماهنگی تاکتیکی میان نفرات آبی‌پوش باعث شد تا به سه امتیاز کامل بازی برسد.


پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: خط دفاعی و دروازه استقلال یکی از نقاط قوت استقلال در این فصل بوده است، این نفرات در بسته نگاه‌ داشتن دروازه استقلال نقش مهمی داشتند.
چینی تصریح کرد: مسعود ریگی در خط هافبک استقلال مهره‌ای تاثیرگذار است. او به خوبی می‌جنگدد و با دوندگی بی امان خود فضاها را پوشش می‌دهد.


وی تاکید کرد: استقلال با صبر و حوصله و برنامه‌هایی فنی به صدر جدول صعود کرده است و باید از محمود فکری و اعضای کادر فنی استقلال به نیکی یاد کنم که در موفقیت آبی‌پوشان تا اینجای فصل نقش مهمی ایفا کرده است.


بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: استقلال در آستانه شهرآورد برد ارزشمندی را به دست آورد و امیدوارم نوار موفقیت‌های استقلال با پیروزی در شهرآورد کامل شود.


تیم فوتبال استقلال در هفته دهم لیگ برتر باشگاه‌های ایران در ورزشگاه آزادی موفق شد آلومینیوم اراک با نتیجه دو بر صفر شکست دهد.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: