کد خبر: ۸۷۴۷۳۰
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲
تعداد بازدید: ۱۹۰
سردار حسین دهقان مشاور فرماندهی کل قوا در حوزه صنایع دفاعی در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: «‏اقدام ایران در آغاز غنی‌سازی ۲۰ درصد، واکنشی حداقلی به بدعهدی طرف مقابل بوده و طبق NPT هم محدودیتی برای غنی‌سازی بالاتر از ۲۰ درصد نداریم. در صنعت بومی هسته‌ای کشورمان، همه گزینه‌های قانونی روی میز است.»

سردار دهقان: طبق NPT محدودیتی برای غنی‌سازی بالاتر از ۲۰ درصد نداریم / در صنعت بومی هسته‌ای ایران همه گزینه‌های قانونی روی میز استمشاور فرماندهی کل قوا با اشاره به آغاز غنی سازی ۲۰ درصدی اورانیوم در سایت فردو از روز دوشنبه این اقدام را واکنشی حداقلی به بدعهدی طرف مقابل ایران در برجام عنوان کرد و گفت: در صنعت بومی هسته‌ای کشورمان، همه گزینه‌های قانونی روی میز است.

به گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب، سردار حسین دهقان مشاور فرماندهی کل قوا در حوزه صنایع دفاعی در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: «‏اقدام ایران در آغاز غنی‌سازی ۲۰ درصد، واکنشی حداقلی به بدعهدی طرف مقابل بوده و طبق NPT هم محدودیتی برای غنی‌سازی بالاتر از ۲۰ درصد نداریم. در صنعت بومی هسته‌ای کشورمان، همه گزینه‌های قانونی روی میز است.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: