کد خبر: ۸۷۴۵۲۰
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۶
تعداد بازدید: ۲۲۳
مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: دختر نوجوان ۱۵ ساله قزوینی در اثر تصادف با قطار باری تهران-قزوین در خط راه‌آهن کنار شهر شریفیه فوت کرد. مهدیخانی درباره علت رخدادن این حادثه و احتمال سهل‌انگاری راننده قطار باری خط تهران-قزوین گفت: علت این اتفاق هنوز در دست بررسی است و باید مشخص شود که این دختر 15 ساله به چه علت روی ریل راه‌آهن شریفیه حرکت می‌کرده و چرا با قطار باربری تصادف کرده است.

دختر ۱۵ ساله قزوینی در اثر تصادف با قطار باری فوت کردمدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: دختر نوجوان ۱۵ ساله قزوینی در اثر تصادف با قطار باری تهران-قزوین در خط راه‌آهن کنار شهر شریفیه فوت کرد.

به گزارش خبرداغ ، قدرت‌الله مهدی‌خانی در گفت‌‌وگو با  تسنیم در قزوین با اشاره به حادثه تصادف قطار باری با یک دختر نوجوان در خط راه‌‌آهن اظهار داشت:‌ دختر نوجوان 15 ساله قزوینی به‌خاطر تصادف با قطار باری تهران-قزوین در خط راه‌آهن کنار شهر شریفیه فوت کرد.

وی اضافه کرد:‌ این تصادف در ساعت 18 و 30 دقیقه عصر امروز رخ داده که پس از انتقال دختر نوجوان به بیمارستان شهید رجایی این دختر 15 ساله در ساعت 20 و 50 دقیقه شامگاه امروز به دلیل شدت جراحات وارده فوت کرد.

مهدیخانی درباره علت رخدادن این حادثه و احتمال سهل‌انگاری راننده قطار باری خط تهران-قزوین گفت: علت این اتفاق هنوز در دست بررسی است و باید مشخص شود که این دختر 15 ساله به چه علت روی ریل راه‌آهن شریفیه حرکت می‌کرده و چرا با قطار باربری تصادف کرده است.

وی ادامه داد: در ابتدا تصور می‌شد که این دختر فقط مصدوم شده و زنده می‌ماند؛ اما بعد از اینکه او را به بیمارستان شهید رجایی قزوین منتقل می‌کردند، دقایقی قبل فوت کرد و متاسفانه تلاش کادر درمان و پزشکان هم برای احیای این نوجوان اهل شریفیه ثمر نداشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: