کد خبر: ۸۷۴۴۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹
تعداد بازدید: ۲۳۰
سرپرست فدراسیون پزشکی - ورزشی گفت: مسابقات لیگ برتر فوتبال به دلیل آلودگی هنوز لغو نشده است.

هنوز مسابقات لیگ برتر فوتبال به دلیل آلودگی لغو نشده استبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر، محمد اسد مسجدی درباره آلودگی شدید هوا و احتمال لغو مسابقات لیگ برتر فوتبال گفت: شرایط خیلی بدی است. خیلی از فدراسیون‌های ورزشی کارهای خود را تعلیق کرده‌اند. البته چشم به اخبار هم دارند اما تا جایی که می دانم هشدار قرمز را اعلام نکرده‌اند و بنابراین هنوز مسابقات لیگ لغو نشده است.

مسجدی که با برنامه «تهران ورزشی» گفتگو می‌کرد درباره اینکه وضعیت آلودگی هوا از قرمز هم عبور کرده است، تاکید کرد: به شخصه شرایط بدی در این هوا دارم ولی مسئولان اعلام نکرده‌اند و به محض اعلام ما هم ابلاغ می‌کنیم.

سرپرست فدراسیون پزشکی - ورزشی درباره پروتکل‌های بهداشتی در فوتبال هم تاکید کرد: در لیگ گذشته مشکلاتی بود که تذکر دادیم ولی در این فصل فوتبال مشکلی نداشت.

 

مسجدی درباره تخلف باشگاه ذوب آهن در رعایت پروتکل‌های بهداشتی گفت: ما به عنوان ستاد کرونا دستورالعملی صادر نکردیم. هرچه بوده در کمیته پزشکی فوتبال بوده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: