کد خبر: ۸۷۴۴۴۶
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۲
تعداد بازدید: ۲۷۸
استاندار تهران گفت: فردا قطعا تهران تعطیل نیست و در صورت تایید تعطیلی، اطلاع رسانی خواهد شد. محسنی بندپی افزود: پیشنهاد دو روز تعطیلی تهران به علت وارونگی هوا و افزایش آلاینده‌ها را دادیم، اما تاکنون تصمیمی گرفته نشده، اما در دستور کار است و از ما اطلاعاتی در این باره خواسته اند.

پایتخت فردا تعطیل نیست / استاندار تهران: پیشنهاد ۲ روز تعطیلی را داده ایم، اما تاکنون تصمیمی گرفته نشدهبه گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب، استاندار تهران گفت: فردا قطعا تهران تعطیل نیست و در صورت تایید تعطیلی، اطلاع رسانی خواهد شد.

آقای محسنی بندپی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ گفت: پیشنهاد دو روز تعطیلی تهران به علت وارونگی هوا و افزایش آلاینده‌ها را دادیم، اما تاکنون تصمیمی گرفته نشده، اما در دستور کار است و از ما اطلاعاتی در این باره خواسته اند.

بنابر این گزارش؛ امروز در جلسه کمیته اضطرار الودگی هوا برای تعطیلی دو روزه تهران در میان تمام دستگاه‌های اداری، دولتی، خصوصی و فعالیت‌های عمرانی تصمیم گیری شد که باید به تایید هیئت وزیران برسد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: