کد خبر: ۸۷۴۴۳۵
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۳
تعداد بازدید: ۲۰۱
شبکه فرانسوی زبان Europe ۱ امروز (شنبه) اعلام کرد، میزان آتش زدن‌ خودروها در شب سال نوی میلادی در فرانسه ۴۱ درصد کاهش داشت و ۸۶۱ خودرو در سال جاری میلادی به آتش کشیده شدند.

به آتش کشیدن ۸۶۱ خودرو در شب سال نوی میلادی در سراسر فرانسهبه گزارش خبرداغ ، دولت فرانسه دست کم ۱۰۰ هزار مامور پلس و ژاندارم را در شب سال نوی میلادی و برای اجرای قانون و نظم و مقررات در خیابان‌های این کشور مستقر کرد.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، هم‌چنین گفته می‌شود اقداماتی در راستای تحقق منع آمد و شد مربوط به مقابله با کرونا نیز در سراسر فرانسه و در شب سال نوی میلادی انجام شد.

بر اساس گزارش شبکه خبری مذکور، وزارت کشور فرانسه آمارهای مربوط به آتش زدن خودروها را از گزارش خود به دلایل امنیتی در شب سال نوی میلادی حذف کرده چون وزیر کشور فرانسه از مقام‌های محلی اجرای قانون خواسته بود تا آمارها را در سطح محلی فاش نکنند تا گروه‌های رقیب دست به اقدامات متقابل نزنند.

 

این شبکه خبری مدعی شد که در اول ژانویه ۲۰۲۱، ۸۶۱ دستگاه خودرو در سراسر فرانسه به آتش کشیده شدند در حالیکه در سال گذشته میلادی این تعداد ۱۴۵۷ مورد بود.

فرانسه ۳۰ اکتبر سال ۲۰۲۰ قرنطینه مقابله با کرونا را تمدید کرد و دولت در ۱۵ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت منع آمد و شد را از ۲۲ تا ۶ صبح به وقت محلی اعلام کرد.

 
منبع: خبرگزاری ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: