کد خبر: ۸۷۴۴۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۳
تعداد بازدید: ۱۹۹
وزیر امور خارجه کشورمان بار دیگر به آمریکا هشدار داد که هرگونه اقدامی علیه ایران پیامدهای وخیمی برای واشنگتن خواهد داشت.

به گزارش خبرداغ به نقل از برترین‌ها: وزیر امور خارجه کشورمان بار دیگر به آمریکا هشدار داد که هرگونه اقدامی علیه ایران پیامدهای وخیمی برای واشنگتن خواهد داشت.

 

محمدجواد ظریف در توییتی با هشدار به رئیس جمهور آمریکا نوشت:

''اطلاعات تازه از عراق حاکی از آن است که عوامل آتش‌افروز اسراییل در حال توطئه‌چینی برای حمله به آمریکایی‌ها هستند، تا ترامپ در حال رفتن را به بهانه‌ای ساختگی به جنگ بکشانند.

ترامپ، مراقب تله باش. هرگونه آتش‌بازی، پاسخ متقابل جدی همراه خواهد داشت، به خصوص علیه همان دوستان صمیمی‌ات.''

ظریف پیشتر هم به آمریکا درباره هرگونه ماجراجویی هشدار داده بود. او روز پنجشنبه هم در توییتی گفته بود: اطلاعات به دست آمده از عراق نشانگر دسیسه ای برای جور کردن بهانه ی جنگ است. ایران به دنبال جنگ نیست اما آشکارا و مستقیما از مردمش، امنیتش و منافع حیاتی اش دفاع خواهد کرد.

ظریف به ترامپ: مراقب تله باش!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: