کد خبر: ۸۷۴۳۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۴
تعداد بازدید: ۲۴۷
رئیس کمیته فوتسال گفت: درباره لغو مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا چیزی اعلام نشده است و اگر چنین تصمیمی در AFC گرفته می‌شد مهدی تاج به ما اعلام می‌کرد.

اگر مسابقات قهرمانی آسیا لغو می‌شد مهدی تاج به ما اعلام می‌کردبه گزارش خبرداغ ، داود پرهیزکار در گفتگو با  مهر، درباره خبرهایی که از لغو مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا و جام جهانی فوتسال مطرح شده است، گفت: هیچ خبر رسمی در این ارتباط اعلام نشده است. نامه رسمی هم دریافت نکرده‌ایم و اینها در حد شنیده‌ها و گمانه زنی‌ها است.

پرهیزکار با اشاره به ریاست مهدی تاج در کمیته فوتسال AFC تصریح کرد: اگر آقای تاج چیزی در این ارتباط می‌دانست حتماً به ما اعلام می‌کرد. ضمن اینکه کویت هم میزبان مسابقات است و دیدارهای تدارکاتی پیش بینی و برنامه ریزی کرده است.

رئیس کمیته فوتسال ایران با بیان اینکه لیست ۲۵ نفره و اولیه تیم ملی برای حضور در جام ملت‌های آسیا روز پنجشنبه به AFC ارسال شده است، گفت: قصد داریم قبل از حضور در این مسابقات چند بازی تدارکاتی انجام بدهیم. کویت و عراق تیم‌هایی هستند که با آنها دیدار خواهیم کرد. از آذربایجان و هلند هم دعوت کرده‌ایم. قصد داشتیم بهمن ماه با هلند بازی کنیم که آنها برنامه دیگری داشتند. درخواست دیدار در اسفند را به هلند داده‌ایم و منتظر پاسخ این کشور بعد از تعطیلات سال نو میلادی هستیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: