کد خبر: ۸۷۴۲۲۲
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۸
تعداد بازدید: ۵۵۹
محمود فکری در حال گذراندن یک دوره بسیار عجیب است.

صدرنشینی که کسی بازی‌اش را دوست نداردبه گزارش خبرداغ  ، محمود فکری در حال گذراندن یک دوره بسیار عجیب است. تیم او در فاز نتیجه‌گیری عملکرد بسیار خوبی داشته و با پیروزی مقابل گل‌گهر در سیرجان توانست به صدر جدول برسد منتهی سبک بازی استقلال طوری است که بعد از هر بازی این تیم، فکری سوژه انواع و اقسام انتقادها می‌شود. اگر چه نمایش استقلال در نیمه اول بازی با گل‌گهر رضایت اکثریت هواداران این تیم را در پی داشت اما استقلال در نیمه دوم طوری بازی کرد که اگر سیوهای رشید مظاهری نبود، محمود فکری به جای سه امتیاز، باید بدون امتیاز از سیرجان به تهران برمی‌گشت.

 

کامنتهایی که در کانال‌های و صفحات طرفداری استقلال در فضای مجازی منتشر شده کاملا نشان می‌دهد که سبک بازی تیم محمود فکری در نیمه دوم و تعویضهای سرمربی استقلال به هیچ عنوان راضی کننده نبوده است. فکری چند روز قبل در پاسخ به انتقادها درباره سبک بازی تیمش گفته بود: این نظر کارشناسان نیست، بلکه نظر افرادی است که سناریو را از قبل چیدند. یعنی اگر باختیم چه کاری انجام بدهند، مساوی کردیم چه موضوعی را دنبال کنند و اگر هم به پیروزی رسیدیم پیگیر چه موضوعی بشوند.

 

کاربری با اشاره به این صحبتهای فکری نوشته که ما نه دشمن استقلال هستیم نه انتقادهایمان طراحی شده است بلکه وضعیت فعلی استقلال و اینکه تعویض‌های فکری هیچ کمکی به حال تیم نمی‌کند و از طرف دیگر مظاهری فرشته نجات استقلال می‌شود، باعث شده که محمود فکری علیرغم موفقیت در فاز نتیجه‌گیری، نتواند به لحاظ سبک بازی هوادارانش را راضی کند.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بخشی
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
0
0
آقای فکری فرشیداسماعیلی اصلا آماده نیست بعد ازخراب کردن پنالتی درمقابل پرسپولیس واقعادیگه خوب بازی نمیکنه.فکری جان توبا مرفاوی ومظلومی آخر فصل اول تاسوم هم نمیشی.اینهادانش فوتبالی ندارند بخاطرهمینه که استقلال خوب بازی نمیکنه
سهراب درویشی.
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
0
0
بنده یک استقلالی واقعی هستم. اینجور بازی کردن در شان تیم بزرگی مثل استقلال نیست.
اگر چه استقلال بازی را برد اما میتوانست حداقل 4 گل بخورد.
فکری را دوست داریم چون فرزند استقلال هست.اما تیمی قه مان می‌شود که خودش صاحب سبک باشد. اما با این سبک چنگی بدل نمی زند
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: