کد خبر: ۸۷۴۱۷۶
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۸
تعداد بازدید: ۱۶۸
کدخدایی در نشست «مطالبه‌گری حقوقی ترور شهید سلیمانی»:
سخنگوی شورای نگهبان گفت: شهید سلیمانی را همه دنیا به عنوان یک انسان صلح دوست می‌شناسند؛ انسانی که برای تأمین امنیت و کمک به مردم هم در ایران و هم در منطقه حرکت کردند و جان خود را در این راه فدا کرد.

شهید سلیمانی را همه دنیا به عنوان یک انسان صلح دوست می‌شناسند/ مراحل پایانی دادخواست عاملان این جنایت در حال انجام استبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، عباسعلی کدخدایی در نشست رسانه‌ای مطالبه‌گری حقوقی و اولین رویداد دادگاه شبیه‌سازی (موت کورت) ترور شهید سلیمانی، اظهار کرد: شهادت فاطمه زهرا را تسلیت می‌گویم و شهادت سردا سلیمانی را گرامی می‌دارم‌.

سخنگوی شورای نگهبان افزود: ریاست قوه قضاییه و همکارانشان در دادسرا و دادگستری تهران و معاونت بین‌الملل قوه قضاییه و دکتر ظریف و همکارانشان در معاونت حقوقی وزارت امور خارجه و معاونت حقوقی ریاست جمهور که در بررسی امور حقوقی و کارشناسی کمک کردند.

وی بیان کرد: شهید سلیمانی را همه دنیا به عنوان یک انسان صلح دوست می‌شناسند؛ انسانی که برای تأمین امنیت و کمک به مردم هم در ایران و هم در منطقه حرکت کردند و جان خود را در این راه فدا کرد.

این عضو حقوقدان شورای نگهبان با بیان اینکه اهمیت اقدامات شهید سلیمانی هنوز شناخته نشده است، گفت: در تمام عمر مبارک ایشان هیچ‌گاه دست از تلاش برای تأمین صلح و امنیت مردم برنداشت. آنچه که ما در بحث حقوقی می‌توانیم عرض کنیم این است که شهادت این مرد بزرگوار جنایتی بود که سران آمریکا مرتکب شدند و این شهید بزرگوار را ترور کردند؛ جنایتی که همه جوامع بین‌المللی آن را محکوم کردند و هیچ انسانی نتوانست این مسأله را تأیید کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: