کد خبر: ۸۷۴۱۲۲
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۴
تعداد بازدید: ۳۴۲
رئیس‌جمهور گفت: سال میلادی ۲۰۲۰، سال سختی برای همه کشورهای جهان بود چرا که از آغاز این سال و حتی پایان سال ۲۰۱۹، گرفتار ویروسی شدند که در یک قرن گذشته بی‌نظیر بود.

سال میلادی ۲۰۲۰، سال سختی برای همه کشورهای جهان بود/ روز پایان کرونا مشخص نیست/ شهید سلیمانی به معنای واقعی کلمه معتدل بودبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، حسن روحانی در جلسه هیات دولت گفت: فردا آخرین روز سال میلادی است و روز جمعه نخستین روز سال ۲۰۲۱ است که امیدواریم برای همه کشورهایی که آغاز سال‌شان در این روز خواهد بود و کسانی که به حضرت عیسی(ع) اعتقاد دارند مانند ما مسلمانان، همه بتوانند از راه و شیوه آن بزرگوار بهره بگیرند.

وی ادامه داد: سال میلادی ۲۰۲۰، سال سختی برای همه کشورهای جهان بود چرا که از آغاز این سال و حتی پایان سال ۲۰۱۹، گرفتار ویروسی شدند که در یک قرن گذشته بی‌نظیر بود. فرهنگ، آموزش، روابط اقتصادی جامعه دچار مشکل شدند. همه کشورهای دنیا از نظر اقتصادی، آموزشی، فرهنگی و سلامت جامعه دارای مشکلات بزرگی هستند. ۱۰ ماه از این مسئله گذشته و وارد ماه یازدهم شدیم و  باید تلاش شود از این مشکل فاصله بگیریم؛ معلوم نیست و مشخص نیست در چه شرایطی بگوییم این مشکل پایان یافته است.

وی افزود: خوشحالیم کادر درمان و مردم و همه نیروها، بسیج و سپاه و... با همه توان و امکانات وارد صحنه شدند. از آنها و وزارت بهداشت تشکر می‌کنیم.

رئیس‌جمهور با اشاره به سالگرد ترور سردار قاسم سلیمانی،‌ گفت: سلیمانی به معنای واقعی کلمه معتدل بود؛ نه در این خط بود و نه در آن خط؛ نه راست بود نه چپ؛ هیچ جناحی نمی‌تواند او را متعلق به خود بداند چون یک افتخار ملی بود.

ادامه دارد....

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: