کد خبر: ۸۷۴۰۹۹
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۲
تعداد بازدید: ۳۸۱
وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با نمایندگان سازمان‌های مردم‌نهاد قزوین در حوزه میراث‌فرهنگی دیدار کرد.

دیدار وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با نمایندگان سازمان‌های مردم‌نهاد قزوینبه‌گزارش خبرداغ به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قزوین، این دیدار با حضور ولی تیموری معاون گردشگری و هدایت‌الله جمالی‌پور استاندار قزوین صبح امروز سه‌شنبه ۹ دی‌ماه ۱۳۹۹ در اداره‌کل استان انجام شد و دکتر مونسان با نمایندگان سازمان‌های مردم‌نهاد در حوزه میراث‌فرهنگی گفت‌وگو کرد.

در این دیدار دغدغه‌های فعالان حوزه میراث‌فرهنگی بیان شد و بر ضرورت حفظ باغستان‌های سنتی قزوین و جلوگیری از اجرای پروژه‌های شهری و استانی در این محدوده مورد تأکید قرار گرفت.

همچنین وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از مسئولان استانی خواست تا همکاری حداکثری با سازمان‌های مردم‌نهاد داشته باشند و برای پیگیری درخواست‌های این فعالان قول مساعد داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: