کد خبر: ۸۷۴۰۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۳
تعداد بازدید: ۲۰۵
مهاجرانی از برخی واکنش های منفی به پیشرفت های ایران به ویژه در حوزه ساخت واکسن کرونا انتقاد کرد و نوشت: «جستجو مى کنند یک نقطه سیاه در جایى پیدا کنند، حرف سستى کسى برند، تا آرامش پیدا کنند!»

مهاجرانی: پیشرفت‌ ایران، برخی را آزار می‌دهدبه گزارش خبرداغ به نقل از برترین‌ها: مهاجرانی از برخی واکنش های منفی به پیشرفت های ایران به ویژه در حوزه ساخت واکسن کرونا انتقاد کرد.

سید عطاالله مهاجرانی در حساب توییتری خود نوشت: «هر پیشرفتى در ایران، از صنایع نظامى و موشکى و هسته اى و ساخت واکسن و پیروزى تیم هاى ورزشى و انتشار کتاب و ساخت فیلم و موسیقى و ...برخى را در این سوى مرزها آزار مى دهد. آزارى که با غیظ همراه است. جستجو مى کنند یک نقطه سیاه در جایى پیدا کنند، حرف سستى کسى برند، تا آرامش پیدا کنند!

‌خبرهاى پیشرفت در ابعاد مختلف، پیام اقتدار و ثبات و آینده روشن را به همراه دارد. برخى که منتظر بوده و هستند، نظام جمهورى اسلامى با بحران روبرو شود و انقلاب متوقف شود، با تأسف در جهت تجزیه ملى و سرزمینى ایران مى کوشند، با خبر هر پیشرفت آزار مى بینند. به تعبیر قرآن مجید: موتوا بغیظکم»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: