کد خبر: ۸۷۳۹۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۹
تعداد بازدید: ۱۶۷
انتظارها برای برگزاری انتخابات هیات فوتبال استان تهران ادامه دارد و هم‌چنان خبری از تعیین تکلیف فوتبال پایتخت نیست.

بازهم پای «مهندسی» در میان است؟به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، سپهر ستاری: تقریبا دو سال است که هیات فوتبال استان تهران رییس قانونی ندارد و علی رغم این شرایط هم‌چنان در بلاتکلیفی به سر می‌برد و خبری هم از تعیین تکلیف نیست. پیش از این تصور می‌شد در زمان حضور گل‌محمدی در راس اداره ورزش و جوانان استان تهران انتخابات هیات فوتبال انجام شود اما با وجود تمامی تلاش‌های رییس سابقه اداره ورزش و جوانان تهران انتخابات برگزار نشد و با بازنشستگی گل‌محمدی صندلی‌اش به نصرالله پریچهره رسید.

با حضور پریچهره بسیاری امیدوار بودند که سرانجام طلسم برگزار نشدن انتخابات شکسته شود و حتی جمعی از کاندیداهای انتخابات به صورت دسته جمعی نزد او رفتند تا خواسته خود مبنی بر برگزاری انتخابات را به گوشش برسانند اما ظاهرا آدرس را اشتباه رفتند زیرا به نظر می‌رسد علت عدم برگزاری انتخابات هیات وتبال تهران نه در وزارت ورزش که در فدراسیون فوتبال است.

در واقع به نظر می‌رسد نامه برگزاری انتخابات در کشوی جادویی دبیرکل فدراسیون فوتبال گیر کرده و مدیران فعلی فدراسیون فعلا علاقه‌ای به برگزاری انتخابات هیات فوتبال ندارند. از نگاه بسیاری علت عدم تمایل به این موضوع به یارکشی‌ها و لابی‌های پیش از انتخابات فدراسیون فوتبال برمی‌گردند و اعضای فعلی فدراسیون فوتبال که کاندیدای انتخابات این فدراسیون هم هستند تا زمانی که از حضور فرد مورد نظرشان در هیات فوتبال مطمئن نشوند نمی‌خواهند انتخابات برگزار شود و به همین دلیل فوتبال تهران را در بلاتکلیفی رها کرده‌اند. قرار دادن این رفتار فدراسیون فوتبال در کنار کارهایی چون افزایش تعداد داوران استان‌ها که بعضی‌ها معتقدند به خاطر کسب رای هیات فوتبال استان‌های مختلف است، شائبه‌های تلاش برای قرار دادن فرد مطمئن در راس فوتبال پایتخت را افزایش می‌دهد.

مدیران فدراسیون تا به امروز پاسخ روشنی به سوالات درباره هیات فوتبال تهران نداده‌اند و همه کاره این روزهای فوتبال ایران یعنی مهدی محمدنبی که جلوتر از سرپرست فدراسیون، حیدر بهاروند امور را در دست گرفته فعلا از جواب دادن طفره می‌رود باید دید دل آقای دبیرکل با کدام کاندیدا است که این‌گونه به خاطرش هیات فوتبال تهران را بلاتکلیف گذاشته است.

از طرفی یکی از مشکلاتی که در هیات فوتبال وجود دارد این است که شیرازی از نظر قانونی حق ریاست ندارد و حضورش در این اداره غیرقانونی است و کسی نمی‌داند اگر اتفاقی رخ دهد چه کسی مسئولیت این بی‌قانونی بزرگ را بر عهده خواهد گرفت. او مطابق قانون حتی حق امضا هم  ندارد و نحوه انجام امور جاری هیات فوتبال استان تهران بر همگان پوشیده است.

با وجود شرایط فعلی اما انگار باید منتظر ماند تا فدراسیون‌نشینان سرانجام رضایت به برگزاری انتخابات دهند تا بلکه فوتبال تهران از شرایط علی خارج شود و پس از دو سال رییس جدید خود را بشناسد.

بیشتر بخوانید:

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: