کد خبر: ۸۷۳۸۰۱
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۳
تعداد بازدید: ۲۱۴
در پی انتشار فیلم کودک بی سرپناه در کوهدشت لرستان؛
در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر زندگی دو کودک بی سرپناه در نزدیکی سد و مسیر سیلاب‌های منطقه کوهدشت استان لرستان، با پیگیری های صورت گرفته اقدامات اولیه از سوی بهزیستی استان انجام شد

مدیرکل بهزیستی لرستان: منتظر دستور قضایی برای ادامه حمایت و درمان اعتیاد کودک کوهدشتی هستیمبه گزارش خبرداغ به نقل از  مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کریم یاری مدیرکل بهزستی استان لرستان گفت: با بررسی های به عمل متوجه شدیم که این کودک متعلق به خانواده ای است که نزد پدر سالخورده اش به همراه یک برادر زندگی می کند .
وی ادامه داد: پس از انتشار فیلم با همکاری اورژانس اجتماعی (123 ) شهرستان کوهدشت ، آنها را در زیر پل همان محل پیدا کردیم که با توجه به محل نامناسب سکونت و سرمای زیاد اقدامات اولیه مبنی بر تهیه البسه گرم ، اقدامات بهداشتی و تست اعتیاد از کودک صورت گرفت .
وی تاکید کرد: متاسفانه تست اعتیاد این کودک مثبت بوده و با توجه به این که این کودک زیر 18 سال سن دارد باید تحت نظر پزشک متخصص اعصاب و روان بوده و در بیمارستان بستری شود لذا مجددا با منزل پدری کودک مراجعه کردیم که با مقاومت شدید و حمله برادر بزرگتر مواجه شدیم.
یاری تصریح کرد: با توجه به مقاومت خانواده ما منتظر دستور قضایی برای ادامه حمایت ها و درمان کودک هستیم .
در مورخ 4/10/99 فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که نشان می داد که کودکی در فضایی نامناسب با سقف نایلونی در سرمای زمستان سکونت دارد .

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: