کد خبر: ۸۷۳۶۵۴
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۶
تعداد بازدید: ۲۵۸
در حالی که خیلی‌ها انتقاداتی را بر تعویض‌های گل‌محمدی در پرسپولیس وارد می‌دانند، سرمربی سرخ‌ها با تعویض‌های موثرش پاسخ این انتقادات را داد.

یحیی پاسخ خوبی به انتقادات دادبه گزارش خبرداغ ، در حالی که خیلی‌ها انتقاداتی را بر تعویض‌های گل‌محمدی در پرسپولیس وارد می‌دانند، سرمربی سرخ‌ها با تعویض‌های موثرش پاسخ این انتقادات را داد.

 

در حالی که تیم فوتبال پرسپولیس تهران تا دقیقه 85 بازی برابر نساجی با یک گل از حریف خود عقب بود، نیروهای تعویضی یحیی گل‌محمدی در این دیدار زمینه‌ساز گل تساوی برای پرسپولیس شدند.

 

در دقیقه 85 با ارسال بلند مهدی شیری روی دروازه نساجی، توپ در گوشه محوطه جریمه حریف سرخ‌ها به آرمان رمضانی رسید تا او با یک تاثیر روی توپ، آن را برای شوت زمینی سیامک نعمتی فراهم آورد و پرسپولیس در حضور موثر 2 بازیکن تعویضی‌اش موفق شود تا به گل تساوی رسیده و دست خالی از این بازی بیرون نرود تا به نوعی تعویض‌های موثر یحیی در این دیدار مانع از ثبت شکست اول برای پرسپولیس شود.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: