کد خبر: ۸۷۳۴۸۴
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۶
تعداد بازدید: ۲۵۷
از هفته هشتم رقابتهای لیگ برتر، امروز سه بازی انجام می‌شود که در حساس‌ترین آنها ذوب آهن پایین جدولی میزبان گل گهر صدرنشین است.

شاگرد و استاد با انگیزه‌های متفاوت مقابل هم/رویای صدرنشینی دو تیمبه گزارش خبرداغ به نقل از  مهر، روز دوم رقابت‌های لیگ برتر با انجام سه بازی دنبال می‌شود که در آن ماشین سازی از نفت مسجد سلیمان پذیرایی می‌کند، ذوب آهن و گل گهر در اصفهان با یکدیگر دیدار می‌کنند و صنعت نفت در آبادان میزبان تراکتور است.

ماشین سازی - نفت مسجد سلیمان
این سومین آزمون برای اخباری، سرمربی موقت تیم ماشین است که برای ادامه کار در این تیم ناچار به پیروزی است. ماشین سازان با ۲ امتیاز در آخرین رده جدول قرار دارند و ادامه این روند آنها را خیلی زود یک گزینه جدی برای سقوط به لیگ دسته اول می‌کند. به خصوص که به نظر می‌رسد بیشتر تمرکز مدیران و مالک مشترک دو تیم روی تراکتور باشد.

مسجد سلیمانی‌ها شرایطی به مراتب بهتر از میزبان خود دارند و مجتبی حسینی هم نشان داده بازی کردن در دیدارهایی که امتیازات آن را لازم دارد را به خوبی بلد است. نماینده شهر اولین‌ها در لیگ برتر ۹ امتیازی است و در صورت پیروزی در این بازی خارج از خانه که البته کار ساده‌ای هم نیست یک جهش بلند در جدول خواهد داشت و موقتاً بالاتر از فولاد قرار می‌گیرد. ماشین سازان هم در صورت پیروزی در این بازی حداکثر می‌توانند یک پله در جدول صعود کنند.

ذوب آهن - گل گهر
رحمان رضایی روزگاری در تیم تراکتور دستیار امیر قلعه نویی بوده و تقابل ذوب آهن و گل گهر را می‌توان رویارویی استاد و شاگرد دانست. دو تیم با انگیزه‌هایی کاملاً متفاوت در این بازی به میدان می‌روند. رضایی تیمش با احتساب یک دیدار معوقه ۴ امتیازی است و تنها ماشین سازی را پایین‌تر از خود می‌بیند و برای عدم صعود به قعر جدول ناچار به امتیازگیری در این بازی است.

گل گهری ها هم که چهره پدیده این فصل را به خود گرفته و ناباورانه همچنان در صدر جدول قرار دارند، در صورت پیروزی در این دیدار خارج از خانه ۱۶ امتیازی شده و به طور حتم به صدرنشینی خود ادامه می‌دهند. چهره شاخص این دیدار می‌تواند گادوین منشا باشد که این روزها از هیچ موقعیتی به سادگی نمی‌گذرد و عزم خود را برای آقای گلی در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر جزم کرده است.

صنعت نفت - تراکتور
نماینده‌های خوزستان و آذربایجان شرقی در حالی به مصاف هم می‌روند که با ۱۲ و ۱۱ امتیاز در رده‌های چهارم و پنجم قرار دارند و هر کدام از دو تیم نیم نگاهی هم به صدر جدول دوخته‌اند. این دیدار هم از دیدارهای هفته هشتم است که نقش تعیین کننده‌ای در معادلات صدر جدول دارد.

تراکتور یکی از بهترین خطوط دفاعی این فصل لیگ برتر را دارد و این تیم تنها ۳ بار دروازه‌اش در طول مسابقات باز شده است. سرخ‌پوشان تبریز هم کماکان از سرمربی موقت استفاده می‌کنند و مسئولیت هدایت این تیم بر عهده مسعود شجاعی، کاپیتان آنهاست. پیروزی هر یک از دو تیم در این بازی می‌تواند آنها را به صدرنشینی در پایان هفته هشتم امیدوار کند. منوط به اینکه گل گهر و استقلال امتیازاتی از دست بدهند.

چهره شاخص تیم صنعت نفت طالب ریکانی یکی از گلزنان برتر این فصل از مسابقات است و چهره شاخص تراکتور محمد رضا اخباری، سنگربان این تیم است که یک بار هم بازی‌های گذشته موفق به مهار پنالتی شده است.

برنامه بازی‌های باقی مانده از هفته هشتم لیگ برتر؛

پنجشنبه ۴ دی ۹۹

* ذوب آهن - گل گهر سیرجان
داوران:
مهدی سیدعلی – هادی طوسی – علیرضا مرادی – حسین زباری ناظر: یداله جهانبازی

* ماشین سازی تبریز – نفت مسجد سلیمان
داوران:
محمد باقر پورباقر- حمید رضا کنعانی – محسن سلطانی- فرهاد امینی ناظر: حسن کامرانی فر

* صنعت نفت آبادان - تراکتور
داوران:
پیام حیدری- فرهاد مروجی – محسن بابایی- سید علی اصغر مومنی ناظر: مسعود مرادی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: