کد خبر: ۸۷۳۳۸۷
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
تعداد بازدید: ۲۱۸
وزیر آموزش و پرورش گفت: اگر در برخی از مناطق برگزاری امتحانات با مخالفت ستاد روبرو شود، به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد.

ترجیح ما برقراری آزمون حضوری است/ هیچ ردیف بودجه‌ای برای سند ۲۰۳۰ در نظر گرفته نشدهبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، محسن حاجی میرزایی در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران در خصوص درج ردیفی از اعتبارات برای سند ۲۰۳۰ در بودجه سال ۱۴۰۰، اظهار کرد: در لایحه بودجه سال آینده، هیچ ردیفی برای سند ۲۰۳۰ در نظر گرفته نشده است. قسمتی برای سال ۹۴  بوده است که به صورت اشتباه گذاشته شده بوده و امروز برداشته شده است .

وزیر آموزش و پرورش در خصوص برگزاری امتحانات نیز گفت: امتحانات را ابلاغ کردیم و اختیاراتی را به شورای مدرسه دادیم و روش‌های آزمون غیر حضوری را نیز معین کردیم و در اختیار مدارس قرار دادیم. ما دو نوع آزمون داریم، یکی آزمون‌های تکوینی و دیگری آزمون‌های پایانی است که سهم اینها در تعیین نمره دانش آموزان متفاوت است. آزمون تکوینی، ‌آزمونی است که براساس ارزیابی معلمان از میزان فراگیری دانش‌آموزان در طول سال تحصیلی دارد، تعیین می‌شود. و ارزیابی پایانی نیز در پایان هر نوبت پایانی انجام می‌شود.

وی افزود: هر زمانی که ستاد مقابله با کرونا اجازه دهد و مقررات منعی نداشته باشد،‌ ترجیح ما برقراری آزمون حضوری است اما اگر در برخی از مناطق با مخالفت ستاد روبرو شود، به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: