کد خبر: ۸۷۳۳۷۱
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۱
تعداد بازدید: ۲۳۴
از هفته هشتم رقابتهای لیگ برتر امروز دو بازی برگزار می‌شود که طی آن خودروسازان در خانه پیکان و آلومینیوم اراک در خانه شهرخودرو به میدان می‌روند.

از دربی خودروسازان تا بازی حیثیتی شهرخودرو برابر آلومینیومبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر، در هفته‌ای که مهم‌ترین بازی آن، دربی تهران به دلیل بازی‌های معوقه پرسپولیس لغو و به زمان دیگری موکول شد، امروز دو بازی برگزار می‌شود که در آن یک جدال حیثیتی بین خودروسازان صورت می‌گیرد و در دیدار دیگر شهرخودرو بعد از دو شکست متوالی در خانه خود برای اعاده حیثیت مقابل تیمی به میدان می‌رود که در هفته‌های اخیر خوب نتیجه گرفته است.

پیکان - سایپا
پیکان بعد از چند نتیجه خوب که بهترین آن پیروزی در سیرجان مقابل گل گهر بود، هفته گذشته در تبریز شکست سنگینی مقابل تراکتور متحمل شد و حالا با ۹ امتیاز در رده نهم جدول قرار دارد. هرچند فاصله جایگاهی این تیم با بالای جدول افزایش پیدا کرده، اما فشردگی امتیازات چیز دیگری را می‌گوید و همین تیم نهم جدولی شاید بتواند با یک پیروزی حتی به رده سوم صعود کند.

نارنجی پوشان در لیگ بیستم قهرمان مساوی گرفتن هستند و از ۷ دیدار قبلی شان ۵ بار با نتیجه مساوی زمین را ترک کرده‌اند و تنها یک پیروزی و یک شکست در کارنامه این تیم دیده می‌شود.

فارغ از جایگاه و رقابت جدولی بین دو تیم، بین پیکان و سایپا همواره در فوتبال رقابتی سنگین با حساسیت‌های بالای وجود داشته که این حساسیت‌ها را تنها افرادی که در این دو باشگاه فعالیت کرده باشند احساس می‌کنند. حساسیتی که بین دو باشگاه خودرو ساز وجود دارد، برای دست‌اندرکاران این دو باشگاه دست کمی از حساسیت دیدار بین استقلال و پرسپولیس ندارد و شاید آنها حاضر باشند تمام فصل را بازنده باشند اما در این بازی پیروز شوند.

شهرخودرو - آلومینیوم
شاگردان مهدی رحمتی که اوج خوبی در جدول داشتند، با دو شکست پیاپی مقابل استقلال و گل گهر شرایط شان بد شد تا جایی که امروز با ۷ امتیاز در رده چهاردهم جدول قرار دارند و این دیدار جدا از مسائل حیثیتی، یک دیدار مهم برای فرار از انتهای جدول نیز به حساب می‌آید.

شهرخودرو در صورت پیروزی در این بازی خانگی ظرفیت بازگشت به میانه جدول را دارد و رحمتی و شاگردانش با درک این موقعیت دوست ندارند به راحتی این فرصت را از دست بدهند.

این در حالی است که آلومینیوم اراک که شروع بدی را در فصل نداشت، امروز با ۲ پیروزی با ارزش و دیگر امتیازاتی که جمع‌آوری کرده و ۹ امتیازی شده و به جایگاه هفتم جدول رسیده و در صورت پیروزی احتمالی در این بازی خارج از خانه، حتی می‌تواند به جمع مدعیان هم اضافه شود.

برنامه بازی‌های روز دوم از هفته هشتم لیگ برتر به شرح زیر است؛

چهارشنبه ۳ دی ۹۹

* شهر خودرو- آلومینیوم اراک
داوران:
احمد محمدی- محمد عطایی – هیوا بهمنی – علی بای ناظر: علیرضا کهوری

* پیکان تهران- سایپا تهران
داوران:
عبدالنبی پورخلف – محمد رسول ذورقی- حامد تازه پور- ابوالفضل دوستی ناظر: علیرضا یزدانی

پنجشنبه ۴ دی ۹۹

* ذوب آهن - گل گهر سیرجان
داوران:
مهدی سیدعلی – هادی طوسی – علیرضا مرادی – حسین زباری ناظر: یداله جهانبازی

* ماشین سازی تبریز – نفت مسجد سلیمان
داوران:
محمد باقر پورباقر- حمید رضا کنعانی – محسن سلطانی- فرهاد امینی ناظر: حسن کامرانی فر

* صنعت نفت آبادان - تراکتور
داوران:
پیام حیدری- فرهاد مروجی – محسن بابایی- سید علی اصغر مومنی ناظر: مسعود مرادی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: