کد خبر: ۸۷۳۳۱۴
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۸
تعداد بازدید: ۳۶۵
مشهد - مربی شهرخودرو با بیان اینکه عرفان معصومی به بازی فردا می‌رسد، اعلام کرد که شهرخودرو برای بازی فردا مقابل آلومینیوم اراک، محروم و مصدومی ندارد.

محروم و مصدومی مقابل آلومینیوم اراک نداریم/ معصومی به بازی می‌رسدبه گزارش خبرداغ به نقل از  مهر، محمد نوازی امروز در نشست خبری پیش از بازی با آلومینیوم اراک در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد، با اشاره به شرایط سخت تیم بعد از شکست مقابل گل گهر، بیان کرد: الان همه چیز فراموش شده و پیروزی در بازی فردا فکر می‌کنیم.

مربی تیم شهرخودرو با بیان اینکه انگیزه آلومینیوم اراک برای بازی فردا بالاست، گفت: این تیم سال گذشته قهرمان لیگ یک شده، توانسته به لیگ برتر صعود کند و همچنین از مربی جوان و با انگیزه‌ای نیز بهره می‌برد.

وی با بیان اینکه عرفان معصومی به بازی فردا می‌رسد، اعلام کرد که شهرخودرو برای بازی فردا محروم و مصدوم ندارد.

نمازی با تأکید بر اینکه فردا محکوم به برد هستیم، اظهار کرد: فوتبال برد و باخت دارد و ما هم تیم جوانی در اختیار داریم که برای نتیجه گرفتن باید صبور باشیم.

مربی شهرخودرو اظهار کرد: برای بازی فردا مقابل آلومینیوم اراک برنامه متفاوتی را ارائه خواهیم داد.

همچنین رسول خطیبی در نشست خبری قبل از بازی با بیان اینکه شهرخودرو به رغم شکست در دو بازی قبل، فوتبال زیبایی را به نمایش گذاشت، بازی فردا را یکی از بازی‌های خوب این هفته رقابت‌های لیگ برتر عنوان کرد.

سرمربی تیم آلومینیوم اراک، ربیع خواه و ایرانپوریان را دو بازیکنی عنوان کرد که فردا به علت مصدومیت بازی نمی‌کنند و بیان کرد: امید است با برنامه‌هایی که برای بازی فردا داریم، بتوانیم پیروز میدان باشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: