کد خبر: ۸۷۳۲۳۳
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۴
تعداد بازدید: ۱۸۴
نماینده مردم سیستان و بلوچستان از پاسخ‌های وزیر ارتباطات درباره وضعیت اینترنت در این استان به طور مشروط قانع شد.

دهمرده بصورت مشروط از پاسخ وزیر ارتباطات قانع شدبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، حبیب الله دهمرده در  جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۲ دی) مجلس شورای اسلامی پس از پایان صحبت‌های محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات فناوری گفت: من دنبال دادن کارت زرد، قرمز و سفید دادن به وزیر نیستم به دنبال حل مشکلات مردمم هستم آقای قالیباف آیا شما وساطت میکنید که آقای وزیر اقدامات لازم را انجام دهد؟

قالیباف که ریاست جلسه را بر عهده دارد خطاب به آذری جهرمی گفت:جناب آقای وزیر آقای دهمرده می گوید به دنبال کارت زرد دادن نیستیم به دنبال این هستیم که مشکلات مردمم حل و فصل شود ، من هم  در سفر اخیری که به استان سیستان و بلوچستان  داشتم مشاهده کردم که این استان واقعاً در حوزه سلامت، آب،آموزش و پرورش،  مخابرات و  راه ها در بسیاری از شاخصه ها عق است.

وی ادامه داد: جناب آقای دهمرده می گویدقول می‌دهید به این مناطق محروم توجه شود؟

رئیس مجلس در ادامه خطاب به دهمرده گفت: آقای وزیر قول می‌دهد روستاهای بالای ۲۰ نفر را در اولویت دهند.

بیشتر بخوانید: 

بعضی دانش‌آموزان چه جرمی مرتکب شده‌اند که در مناطق محروم به دنیا آمدند

دهمرده نماینده سیستان و بلوچستان در پاسخ به قالیباف گفت: آقای دکتر قالیباف شما تضمین می‌کنید من حرفی ندارم، من به شما اعتماد دارم، آقای وزیر قول دادن و انشاالله حتماً انجام می دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: