کد خبر: ۸۷۳۲۲۵
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۸
تعداد بازدید: ۳۲۲
سرمربی پرسپولیس با انتقاد شدید از سازمان لیگ، اعلام کرد که بابت لغو دیدار این تیم با ذوب آهن، به دنبال شفاف سازی است....

اعتراض شدید گل محمدی: لیگ برتر مسخره شدهبه گزارش خبرداغ ،  کاروان پرسپولیس پس از شکست در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا و عدم دستیابی به مقام قهرمانی، شب گذشته وارد تهران شد. یحیی گل محمدی سرمربی سرخپوشان در بدو ورود، با مصاحبه ای به انتقاد از سازمان لیگ پرداخت.


سرمربی پرسپولیس اعلام کرد که او در مورد فشردگی دیدارهای تیمش با سازمان لیگ نامه نگاری کرده ولی آنها پاسخی به او نداده اند. او گفت: ما برای سازمان لیگ نامه ای ارسال کرده ایم ولی هنوز هیچ جوابی به نامه ما نداده اند. یکی بیاید دلیل لغو بازی با ذوب آهن را توضیح دهد. خیلی انگار این مسئله باب شده است!


گل محمدی در ادامه صحبت هایش طعنه ای هم به لغو دیدارهای استقلال و فولاد در فصل گذشته زد. او معتقد است که لغو دیدارها مطابق میل باشگاه ها، باعث می شود لیگ برتر به مسخره بازی تبدیل شود!


گل محمدی به نوعی با یادآوری لغو دیدار استقلال با پارس جنوبی و فولاد در برابر نساجی در سال گذشته، گفت: سال گذشته این اتفاق برای تیمی رخ داد و اعلام کردند ما کرونایی زیاد داریم و نرفتند که بازی کنند و بازیشان را عقب انداختند. امسال نیز این اتفاق برای ذوب آهن رخ داد. این یک جور مسخره بازی در لیگ ماست.


اما سرمربی پرسپولیس در بخش پایانی صحبت هایش، دست به یک افشاگری بزرگ زد. گل محمدی گفت که بعضی از تیم ها با وجود اطلاع از ابتلای بازیکنانشان به کرونا، آنها را در ترکیب تیم قرار داده و بازی کرده اند.


سرمربی پرسپولیس گفت: من شنیده ام که بعضی از باشگاهها می دانند که بازیکن کرونایی دارند ولی او را به زمین بازی می فرستند. من حتی خبر دارم که سرمربی یکی از تیم ها به کرونا مبتلا شده بود ولی به رختکن و جلسه فنی تیم و حتی به کنار زمین رفته است.


البته گل محمدی به وضوح مشخص نکرد این اتفاق در لیگ برتر به وجود آمده یا در رده های دیگر ولی به هر حال در صورت صحت این ادعا، اتفاق ناگوار و تأسف برانگیزی در فوتبال ایران رخ داده است.

جام نیوز
 
 
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: