کد خبر: ۸۷۳۲۱۱
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۹
تعداد بازدید: ۵۰۰
دو سریال جدید «روزهای ابدی» و «باخانمان» از دوشنبه ـ هشتم دی ماه ـ و سه شنبه ـ ۹ دی ماه ـ به باکس شبانه سریال های سیما اضافه می شوند.

به گزارش خبرداغ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، سریال‌های «روزهای ابدی» (نفوذ) و «باخانمان»، با اتمام پخش سریال های «خانه امن» و «شرم» جایگزین آنها می شوند و سریال «بیگانه ای با من است» نیز همچنان به پخش ادامه می دهد.

سریال «روزهای ابدی» به کارگردانی جواد شمقدری و تهیه‌کنندگی محسن آقاعلی‌اکبری، بعد از سریال «خانه امن» از دوشنبه ۸ دی ماه از شبکه یک پخش می شود.

سریال تلویزیونی «روزهای ابدی»، محصول جدید مرکز سیمافیلم، بر اساس روزهای پرالتهاب اوایل انقلاب اسلامی ساخته شده و در روایت بخشی از تاریخ آن روزگاران به شخصیت‌های واقعی که در اتفاقات و جریانات آن برهه موثر بودند، توجه دارد. در روایت بخش‌هایی از دوران تاریخ‌ساز به رشادت‌های شهیدان «مصطفی چمران» و «اصغر وصالی» نیز توجه شده است و از چهره‌های شاخص آن زمان به «ابراهیم یزدی» (وزیر امورخارجه وقت) نیز توجه دارد.

در این سریال به چگونگی تسخیر لانه جاسوسی و فعالیت گروهک‌های مختلف در آن برهه حساس پرداخته می‌شود.

نیمه اول زمستان چه سریال هایی پخش می شوند؟
سریال نفوذ

در این مجموعه بازیگران ایرانی چون احمد نجفی، حمید گودرزی، علیرام نورایی، رحیم نوروزی، صالح میرزا آقایی، جلیل فرجاد، شهره لرستانی، زهرا سعیدی، امیرمحمد زند، کاوه سماک باشی و... با معرفی امین اسکندریان، یلدا افشارنیا و کیمیا اکرمی به ایفای نقش می‌پردازند.

این شب ها از شبکه دو سیما، سریال «بیگانه‌ای با من است» به کارگردانی احمد امینی و تهیه کنندگی بهروز مفید پخش می شود.

داستان «بیگانه‌ای با من است» به نویسندگی فروغ فروهیده درباره نسا دختری از طبقه پایین جامعه است با جعل هویت خود عروس یک خانواده متمول می‌شود. این جابجایی که با فریب یک خانواده متدین همراه است، داستان پر فراز و نشیب این سریال را رقم می‌زند.

از بازیگران فصل اول این سریال می‌توان به شبنم قلی‌خانی، پژمان بازغی، پوراندخت مهیمن، مهران رجبی، میلاد میرزایی، پرویز پورحسینی، نگار عابدی، ایوب آقاخانی، سوگل طهماسبی، دنیا مدنی، شیوا ابراهیمی، نسرین بابایی، لیلی فرهادپور، فرهاد شهریزی، فریبا ترکاشوند، مهرداد ضیایی، امیریل ارجمند، مهدی فقیه، ونوس کانلی و ... اشاره کرد.

نیمه اول زمستان چه سریال هایی پخش می شوند؟
بیگانه ای با من است


«بیگانه‌ای با من است» درامی خانوادگی است که برای گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما تهیه و تولید شده است که تا اواخر بهمن روی آنتن خواهد بود.

مجموعه تلویزیونی طنز «باخانمان» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد و تهیه‌کنندگی زینب تقوایی بعد از سریال «شرم» از سه شنبه ۹ دی روی آنتن شبکه سه سیما می رود.

حسن پورشیرازی، شهره لرستانی، حسام محمودی، الهام اخوان، مارال فرجاد، امیر حسین طاهری، امیر کاظمی، فرزانه سهیلی، امیر آتشانی، مریم سلطانی، مه روز ناصر شریف، مهناز کرباسچیان، نصرت دادرسی، حامد وکیلی، گیتی معینی، سارا عابدی، امیر علی خانی و ... (با حضور) سعید امیرسلیمانی، شهرام شکیبا، خسرو احمدی، امید روحانی و (با هنرمندی) افسانه بایگان و آتیلا پسیانی و (با حضور افتخاری) بهنام تشکر و شقایق دهقان بازیگران این سریال هستند.

نیمه اول زمستان چه سریال هایی پخش می شوند؟
سریال باخانمان

تدوین همزمان «باخانمان» نیز توسط مهدی سعدی آغاز شده است تا سریال برای رسیدن به آنتن زمستان آماده شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: