کد خبر: ۸۷۳۱۶۸
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۱
تعداد بازدید: ۱۷۶
وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در پیامی به سومین جشنواره خانوادگی شب یلدای جامعه کار و تولید که به صورت مجازی برگزار شد از ورزش به عنوان یک اهرم موثر در افزایش بهره وری سازمانی و یکی از روش های توسعه فعالیت ها در جوامع، یاد کرد.

شریعتمداری: ورزش، اهرمی موثر در افزایش بهره وری سازمانی استبه گزارش خبرداغ به نقل از  مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، محمد شریعتمداری در این پیام با اشاره به شیوع ویروس کرونا و اثرات منفی آن بر جوامع از جمله جامعه کارگری تاکید کرده است: بسیار خرسندم که با تدبیر معاونت فرهنگی اجتماعی و مشارکت گروه های کارگری و کارفرمایی در چند سال گذشته شاهد برگزاری جشنواره های تفریحی ورزشی خانوادگی کارگران بوده ایم.

وی می افزاید: در شرایط کنونی که تعداد زیادی از هموطنان جان خود را به خاطر این بیماری از دست می دهند،باید با رعایت دستورالعمل های بهداشتی ضمن حفظ سلامتی خود و خانواده یاریگر کادر درمان عزیز کشورمان باشیم.

شریعتمداری در بخش دیگری از پیام خود تاکید کرده است: در راستای صیانت از سلامت و نشاط اجتماعی نیروی کار در شب مزین به ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار به منظور حمایت از کادر درمان، سومین جشنواره خانوادگی شب یلدای جامعه کار و تولید را با بهره گیری از فضای مجازی برگزار می کنیم و جا دارد تا از عوامل و دست اندرکاران این مهم تقدیر و تشکر نمایم.

وی ابراز امیدواری کرده است: با از بین رفتن این بیماری بار دیگر این جشنواره در فضای حقیقی اجرا شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: