کد خبر: ۸۷۳۰۳۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۶
تعداد بازدید: ۳۱۱
بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هواداران پرسپولیس باوجود باخت در فینال آسیا باید به تیم خود افتخار کنند.

علی کریمی: اشتباه شیری بچه‌گانه بودبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی: فینال لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا امروز شنبه بین دو تیم پرسپولیس ایران و اولسان هیوندای کره جنوبی برگزار شد و در نهایت اولسان توانست با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی برسد و عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

علی کریمی کاپیتان و بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: گل دوم اولسان (پنالتی مهدی شیری) اشتباه بچگانه‌ای بود. البته این اتفاقات در فوتبال رخ می‌دهد. پرسپولیس نشان داد که توانایی بزرگی دارد.

وی ادامه داد: نمی‌توانم صحبت فنی کنم. حرفم به هواداران پرسپولیس این است که به تیم خود افتخار کنند. آنها با توانایی خود توانستند تا فینال آسیا بیایند و با غول‌های آسیا با هزینه‌های سنگین بازی کنند.

بازیکن پیشین پرسپولیس تاکید کرد: این باخت باید برای سال بعد درس شود. بازی‌های آسیا از دی و بهمن شروع می‌شود و باید این تجربه‌ای شود که از آن استفاده کنیم تا به چیزی که می‌خواهیم برسیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: