کد خبر: ۸۷۲۹۸۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۶
تعداد بازدید: ۲۲۹
تفاهم نامه 4 جانبه با هدف توسعه،رفع موانع فعالیت و ساماندهی تعاونی‌ها بین معاون تعاون وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی،شهرداری شیراز، اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی فارس و اتاق تعاون استان منعقد شد.
تفاهم نامه 4 جانبه در حوزه تعاون با مدیریت شهری شیراز منعقد شدبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس، تعمیق بخشی روابط 4 سازمان، افزایش همکاری ها و ارائه خدمات متقابل در زمینه مدیریت یکپارچه شهری ازجمله اهداف انعقاد این تفاهم نامه بوده است.
در استان فارس با 5 هزار و 400 تعاونی فعال و بیش از 1 میلیون نفر عضو در 22 گرایش فعالیت می کند.
هم افزایی بین سازمانی، ارتقاء حقوق شهروندی، ترویج فرهنگ کار و تلاش و تعاون، استفاده از ظرفیت های نرم افزاری و سخت افزاری طرفین در راستای اجرای برنامه‌های مشترک از جمله دیگر اهداف این تفاهم نامه است.
ایجاد بستر لازم برای بهره مندی تعاونی های مسکن از خدمات مدیریت شهری شیراز توسط شهرداری این کلانشهر نیز در این تفاهم نامه پیش بینی شده است.
تهاتر کل یا بخشی از عوارض شهرداری برای واحدهای مسکونی شرکت های تعاونی نیز در این تفاهم نامه بر آن تاکید شده است.
ساماندهی تعاونی های مسکن و شناسایی و معرفی شرکت های ممتاز به شهرداری شیراز برای بهره مندی از خدمات ویژه از دیگر موارد مورد تاکید در این تفاهم نامه است.
در قالب انعقاد این تفاهم نامه بر انجام نهایت همکاری با تعاونی ها به ویژه تعاونی های مسکن مرتبط با کارگران و اقشار زحمت کش و کمتر برخوردار جامعه نیز تاکید شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: