کد خبر: ۸۷۲۹۷۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۲
تعداد بازدید: ۲۲۴
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به ۵ نکته قابل توجه از دیدار امروز پرسپولیس با اولسان در فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ پرداخت.

۵ نکته مهم از فینال آسیابه گزارش خبرداغ ، تیم فوتبال پرسپولیس امروز(شنبه) از ساعت ۱۵:۳۰ به وقت تهران در دیداری حساس در فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ در ورزشگاه الجنوب دوحه به مصاف اولسان هیوندای کره جنوبی می رود.

سایت AFC امروز در گزارشی پیش از این بازی حساس از ۵ نکته ای که باید در این بازی به آنها توجه کرد، پرداخت که به شرح زیر است:

 

۱- آیا کاپیتان حسینی می تواند به روزهای اوج برگردد؟

سیدجلال حسینی کاپیتان ۳۹ ساله پرسپولیس در سال های گذشته به اسطوره باشگاه تبدیل شده ولی در اکثر بازی های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ نیمکت نشین بود و در این بازی خود را آماده کرده تا در ترکیب اصلی قرار بگیرد.

تیم بزرگ تهرانی از سال ۲۰۱۹ حسین کنعانی زادگان را به خدمت گرفت تا جانشینی برای کاپیتان در بلندمدت باشد. این بازیکن در اکثر بازی های حذفی پرسپولیس در کنار شجاع خلیل زاده بازی می کرد. اما بعد از رفتن شجاع خلیل زاده از پرسپولیس به الریان قطر بعد از نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا دوباره جا برای بازگشت حسینی به ترکیب باز شد.

حسینی در سال ۲۰۱۸ منبع الهام پرسپولیس برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا بود. او در مرحله یک هشتم نهایی مقابل الجزیره گل پیروزی بخش را به ثمر رساند و در بازی با الدحیل قطر در یک چهارم نهایی گل اول تیمش را زد که در نهایت پرسپولیس در بازی رفت و برگشت با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی رسید.

وقتی آرزوی پرسپولیس مقابل کاشیما آنتلرز در حضور ۱۰۰ هزار تماشاگر برای قهرمانی آسیا به باد رفت، حسینی را می دیدید که به عنوان یک کاپیتان بازیکنان تیم را آرامش می کرد و از آنها می خواست آرامش خود را حفظ کنند. او صفات یک کاپیتان واقعی را در این بازی نشان داد.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: