کد خبر: ۸۷۲۸۸۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۷
تعداد بازدید: ۲۱۳
رییس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت با بیان اینکه کیفیت هوای کلانشهر تهران در وضعیت قرمز قرار دارد، گفت: عموم مردم بخصوص گروه های حساس از تردد غیر ضرور در سطح شهر اجتناب کنند.

کیفیت هوای قرمز در تهرانبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: رییس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت با بیان اینکه کیفیت هوای کلانشهر تهران در وضعیت قرمز قرار دارد، گفت: عموم مردم بخصوص گروه های حساس از تردد غیر ضرور در سطح شهر اجتناب کنند.

دکتر عباس شاهسونی گفت: کیفیت هوای کلانشهر تهران در وضعیت قرمز قرار دارد. بر این اساس عموم مردم بخصوص گروه های حساس از تردد غیرضرور در سطح شهر اجتناب کنند.

وی افزود: با توجه به پایداری هوا همچنین ارتباط افزایش غلظت آلاینده های هوا و به خصوص غلظت ذرات معلق کوچکتر از ۲.۵ میکرون و از طرفی با وجود میزان ابتلا و مرگ ناشی از کووید ۱۹، از عموم مردم به خصوص گروه های حساس شامل بیماران قلبی، ریوی، زنان باردار، سالمندان، کودکان، بیماران مبتلا به دیابت و آسم درخواست می شود که تا حد امکان از تردد در فضای آزاد اجتناب کنند.

شاهسونی ادامه داد: همچنین از مردم می خواهیم در این شرایط پنجره محل سکونت خود را هر یک ساعت حداکثر ۵ دقیقه جهت تهویه هوا باز و بسته کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: