کد خبر: ۸۷۲۷۵۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۰
تعداد بازدید: ۲۷۷
هرویه میلیچ مدافع چپ استقلال در بازی های اول تیمش به عنوان یار ثابت به میدان رفت و عملکرد خوبی هم داشت.

میلیچ دوباره فیکس استقلال می‌شود به گزارش خبرداغ ، هرویه میلیچ مدافع چپ استقلال در بازی های اول تیمش به عنوان یار ثابت به میدان رفت و عملکرد خوبی هم داشت. با اضافه شدن محمد نادری به ترکیب استقلال او در پست دفاع چپ به میدان رفت و محمود فکری تصمیم گرفت از میلیچ در خط هافبک استفاده کند اما بعد از دو بازی میلیچ نیمکت نشین شد.

 

حالا با مصدومیتی که برای محمد نادری پیش آمده میلیچ این فرصت را پیدا خواهد کرد تا دوباره به ترکیب اصلی تیمش برگردد.

 

میلیچ در بازی آینده استقلال مقابل ذوب آهن بار دیگر دفاع چپ آبی ها خواهد بود و در صورتی که مصدومیت نادری ادامه‌دار باشد شاید شاهد حضور ستاره کروات در پست دفاع چپ در بازی های بعدی نیز باشیم. حضور همزمان میلیچ و نادری در پست مدافع چپ خیال محمود فکری را در این پست راحت کرده است. ضمن اینکه آبی ها متین کریم زاده را نیز در اختیار دارند که در مواقع لزوم می‌تواند در این پست به میدان برود.

جام نیوز
 
 
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: