کد خبر: ۸۷۲۷۰۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۷
تعداد بازدید: ۲۲۹
رییس جمهوری گفت: امسال باید احترام ویژه ای برای پرستاران که برای سلامت مردم جان خود را در کف گذاشتند و در کنار پرشکان و متخصصان تلاش کردند قائل شویم و تلاش آنها را پاس می‌داریم.

خبرهای خوب روحانی از نزولی شدن شیوع کرونا در ایرانبه گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز چهارشنبه در جلسه هیات دولت تبریک حلول ماه جمادی الاول و گرامیداشت بانوی بزرگ اسلام حضرت صدیقه کبری (س) و همچنین دختر برومندش حضرت زینب کبرا که روز میلادش روز افتخار همه پرستاران کشور هست، گفت: امسال باید با احترام ویژه به قشری که برای سلامت مردم جان خود را در کف گذاشتند و در کنار پزشکان، متخصصان، افتخار بزرگی را در یک مقطع حساس تاریخی برای بهداشت و سلامت کشور به وجود آوردند قائل شویم.

رییس جمهوری گفت: ما همه از پرستاران و پزشکان و کلیه کادر درمان که از پایان بهمن پارسال تا امروز بیش از ۱۰ ماه از زحمات شبانه روزی و ایثار این عزیزان گذشته است، تلاش آنها را پاس می‌داریم. مردم ما در عمل پاسخ بسیار روشن و صریحی به کادر درمان دادند. غیر از اینکه با زبان هم همیشه تجلیل کردند و قدردان بودند .

اهم اظهارات رئیس جمهور را بخوانید؛

* مردم ما در هفته‌های گذشته با تلاش و کوشش وبا اجرای دقیق پروتکل‌ها توانستند همه منحنی‌های موج سوم را به تواضع و کرنش وادار کنند و بحمدالله ما شنبه شاهد بودیم که همه منحنی‌ها در همه استان‌ها همه سر فرود آورده بودند و مسیر کاهشی را آغاز کرده بودند به طوری که از ۱۶۰ مرکز قرمز و شهرستان قرمز فقط ۱۲ شهرستان باقی مانده بود که ان‌شاالله آن هم به زودی تمام خواهد شد.

* این کار بزرگی بود که مردم ما در کنار کادر درمان در موج سوم انجام دادند و امیدواریم مردم همکاری بکنند و ما در دوران فصل زمستان شاهد موج تازه‌ای نباشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: