کد خبر: ۸۷۲۶۱۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۹
تعداد بازدید: ۱۷۵
اسلیت:‌
اسلیت در تحلیلی به تنش میان ایران و آمریکا پرداخت.

ترامپ حس بی‌اعتمادی را در میان ایرانیان نسبت به آمریکا ایجاد کردبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا ، دونالد ترامپ با خروج از توافق برجام در سال ۲۰۱۸ میلادی، یک حس بی‌اعتمادی را در ایران نسبت به حسن نیت آمریکا در بازگشت دوباره به این توفق ایجاد کرده است و این موضوع یک مشکل سیاسی برای بایدن برای مذاکره با ایران ایجاد خواهد کرد.

به نقل از اسلیت،به نظر می‌رسد سیاست دونالد ترامپ درمورد «فشار حداکثری» بر ایران جواب نداده است؛ بنابراین انتظار می‌رود بایدن این توافق را احیا کند؛ بویژه اینکه بایدن به عنوان معاون رئیس جمهوری پیشین آمریکا در این‌توافق نقش داشته است. ترامپ مخالف برجام بود و آن را توافق بدی می‌دانست اما هرگز برای این ادعا سندی نشان نداد. تنها انگیزه اصلی وی نابودی توافق به دلیل دشمنی با اوباما بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: