کد خبر: ۸۷۲۵۷۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۹
تعداد بازدید: ۲۶۹
نایب رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی گفت: این فراکسیون صبح فردا لایحه بودجه سال آینده را مورد بررسی قرار می دهد و قرار است «زاکانی» و «بذرپاش» هم در این زمینه سخنرانی کنند.

بررسی بودجه ۱۴۰۰ در فراکسیون انقلاب مجلسبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر : نایب رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی گفت: این فراکسیون صبح فردا لایحه بودجه سال آینده را مورد بررسی قرار می دهد و قرار است «زاکانی» و «بذرپاش» هم در این زمینه سخنرانی کنند.

حجت الاسلام محمدرضا میرتاج الدینی، اعلام کرد: فراکسیون نیروهای انقلاب اسلامی فردا صبح جلسه ای را در صحن علنی مجلس برگزار می کند.

بیشتر بخوانید: 

اصلاح‌طلبان در انتخابات رقابتی، عادلانه و با حضور کاندیدای اصلاح‌‌طلب شرکت می‌کنند/تصمیم‌گیری درخصوص سازوکار انتخاباتی اصلاح‌طلبان تا پایان آذر به اتمام می‌رسد

وی با اشاره به اینکه این جلسه از ساعت ۶:۳۰ تا ۸ صبح فردا برگزار می شود، اظهار داشت: بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۰ دستور کار این جلسه خواهد بود و قرار است رئیس مجلس و روسای مرکز پژوهش ها، دیوان محاسبات و کمسیون برنامه و بودجه در این باره سخنرانی کرده و نقطه نظرات خود را مطرح کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: