کد خبر: ۸۷۲۴۶۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰
تعداد بازدید: ۲۸۹
مسئولان کمیته مسابقات لیگ قهرمانان فوتبال آسیا سکوی قهرمانی این مسابقات را در فاصله پنج روز مانده تا شروع فینال، وارد ورزشگاه الجنوب کردن

به گزارش خبرداغ به نقل از  مهر، استادیوم الجنوب قطر برای برگزاری دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ آماده می‌شود تا چهره قهرمان این دوره از رقابت‌ها، از میان پرسپولیس ایران یا اولسان هیوندای کره جنوبی مشخص شود.

مسئولان کمیته مسابقات لیگ قهرمانان، پنج روز مانده به فینال این بازی‌ها سکوی قهرمانی تیمی که جام را بالای سر خواهد برد را وارد استادیوم الجنوب کردند؛ سکویی که می‌تواند برای نماینده ایران آماده شود، اگر آنها این بار و برخلاف فینال ۲۰۱۸ موفق شوند از سد حریف شرقی خود عبور کنند.

به نقل از کانال فوتبال آسیایی، پرسپولیس در صورت قهرمانی، می‌تواند اولین تیم ایرانی باشد که در ۱۸ دوره لیگ قهرمانان آسیا به این عنوان می‌رسد. در صورت قهرمانی اولسان نیز این ششمین قهرمانی کره‌ای‌ها و دومین قهرمانی اولسان در این رقابت‌ها خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار فینال لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ شنبه هفته آینده ۲۹ آذرماه بین پرسپولیس و اولسان هیوندای در ورزشگاه الجنوب قطر برگزار می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: