کد خبر: ۸۷۲۳۱۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۹
تعداد بازدید: ۱۷۸
نمایندگان مجلس شورای اسلامی دولت را مکلف کردند که توزیع عادلانه بودجه استان‌ها از محل منابع بودجه عمومی، عوارض و مالیات بر ارزش افزوده را بر اساس شاخص‌ها در داخل استان لحاظ کند.

دولت به توزیع عادلانه بودجه استان‌ها از محل منابع بودجه مکلف شدبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، در جلسه صحن علنی امروز (یکشنبه ۲۳ آذر) مجلس شورای اسلامی و در جریان ادامه بررسی گزارش کمیسیون برنامه و بودجه درباره طرح اصلاح برخی احکام بودجه، نمایندگان با جز ۷ بند الف ماده واحده این طرح موافقت کردند.

نمایندگان مجلس طی این ماده دولت را مکلف کردند لایحه بودجه سنواتی را با رعایت احکام تهیه، تدوین و به مجلس شورای اسلامی ارائه نماید؛ توزیع عادلانه بودجه استان‌ها از محل منابع بودجه عمومی، عوارض و مالیات بر ارزش افزوده بر اساس شاخص‌های جمعیت، محرومیت، معکوس درآمد سرانه، نرخ بیکاری و همچنین لحاظ مساحت در توزیع اعتبارات داخل استان در این ماده واحده برای دولت تکلیف شده است.

گفتنی است در جریان بررسی این ماده واحده هیچ کدام از پیشنهادات اراده شده مورد تصویب قرار نگرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: