کد خبر: ۸۷۲۲۵۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۹
تعداد بازدید: ۱۹۷
رسانه رسمی گل گهر با انتشار پنالتی منجر به گل نفت آبادان، به نحوه قضاوت بیژن حیدری اعتراض کرده است.

اعتراض شدید گل‌گهر به داوری و یک اخراجبه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه: امروز و در اواسط نیمه دوم موقعیتی بر روی دروازه گل گهر پیش آمد که پاس عبدالله ناصری به زواره ای و دخالت مدافع گل گهر باعث سرنگونی این بازیکن در محوطه جریمه گل گهر شد که این برخورد از نظر بیژن حیدری خطا بود.

بعد از اعلام این ضربه پنالتی و به ثمر رسیدن آن توسط طالب ریکانی، امیر قلعه نویی و کادرش اعتراض شدیدی به قضاوت بیژن حیدری داشتند که این موضوع منجر به بیرون آمدن دو کارت زرد و یک کارت قرمز علیه ایشان شد.

در این صحنه، ابتدا سعید الهویی یکی از دستیاران قلعه نویی کارت زرد گرفت و بعد از بازگشت وی به نیمکت، نوبت جلال امیدیان بود که با بیژن حیدری درباره آن صحنه صحبت کند. چیزی که به مذاق این داور همدانی خوش نیامد و او با کارت زرد امیدیان را جریمه کرد.

اما در زمانی که امیدیان پشت به تصویر داشت و توسط سیامک قلیچ خانی به سمت نیمکت راهنمایی می شد، حیدری دوباره رنگ کارت را پر رنگ کرد و حکم به اخراج این بازیکن سابق تیم های سپاهان و ذوب آهن داد.

در عین حال گل گهری ها نسبت به قضاوت حیدری در صحنه های غیر از پنالتی هم به او انتقاد دارند و باید دید چه صحبت هایی در این زمینه مطرح خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: