کد خبر: ۸۷۲۲۲۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۶
تعداد بازدید: ۲۸۰
نماینده مردم شاهین شهر در تذکری به وزیر آموزش و پرورش خواستار رسیدگی به وضعیت حقوقی و معیشتی خدمتگزاران و سرایداران مدارس شد.

تذکر به حاجی میرزایی برای رسیدگی به وضعیت حقوقی سرایداران مدارسبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی در تذکری به محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش خواستار رسیدگی به وضعیت حقوقی و معیشتی خدمتگزاران و سرایداران مدارس شد.

متن کامل نماینده شاهین شهر به وزیر آموزش و پرورش به شرح زیر است:

 خلاصه تذکر: لزوم رسیدگی به وضعیت حقوقی و معیشتی خدمتگزاران و سرایداران مدارس

بیشتر بخوانید: 

زمان قرارداد جدید بیمه تکمیلی فرهنگیان / پرداخت هزینه درمان معلمان بستری کرونا

متن تذکر:

جناب آقای وزیر!

مظلوم‌ترین قشر فرهنگیان کشور، خدمتگزاران و سرایدارانی هستند که فضای آموزشی را آماده بهره برداری معلمین و دانش آموزان می‌نمایند که علیرغم زحمات زیاد از مزایای مناسبی برخوردار نیستند و بعضا مشاهده شده که برخی از خدمتگزاران و سرایداران به اجبار در دو شیفت کاری به‌کارگیری می‌شوند، ولی حق الزحمه آنان به طور کامل پرداخت نمی‌شود. لذا جهت تحقق عدالت اجتماعی و رفع تبعیض ضرورت دارد به وضعیت حقوقی و معیشتی آنان رسیدگی شود و رضایت آنان در کارهای غیر موظف حاصل شود.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: