کد خبر: ۸۷۲۱۸۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۸
تعداد بازدید: ۱۷۰
باشگاه پرسپولیس منتظر پاسخ کمیته مسابقات لیگ قهرمانان آسیا برای اقامت در هتل این تیم در قطر است.

پرسپولیس منتظر تعیین هتل برای فینال لیگ قهرمانان آسیابه گزارش خبرداغ به نقل از  مهر، باشگاه پرسپولیس در حالی قصد دارد تمام امکانات سفر این تیم به قطر برای برگزار فینال لیگ قهرمانان آسیا را فراهم کند که هنوز هتل محل اقامت این تیم مشخص نشده است.

طبق پروتکل‌های اجرایی کمیته مسابقات این بازی‌ها تیم‌های فینالیست باید در هتلی یکسان و به طور مشترک اسکان پیدا کنند تا شرایط مشابه رفاهی را داشته باشند.

از این رو کمیته مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به باشگاه پرسپولیس اعلام کرده است برای تعیین هتل خود باید منتظر تعیین قهرمان منطقه شرق که در قطر بازی‌هایشان دنبال می‌شود بماند تا در هتل آنها اسکان پیدا کنند.

باشگاه پرسپولیس ضمن مخالفت با پیشنهاد AFC خواهان حضوری ۶ روزه در کشور قطر شده است و از کمیته مسابقات لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ خواسته است تا بهترین هتل را در اختیار این تیم قرار دهند.

کاروان تیم فوتبال پرسپولیس که ظهر یکشنبه عازم کشور قطر می‌شود منتظر پاسخ AFC درباره محل اسکان سرخپوشان است تا در این کشور دچار مشکل نشوند.

تیم فوتبال پرسپولیس ۲۹ آذرماه دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا را با نماینده شرق این قاره در کشور قطر برگزار می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: