کد خبر: ۸۷۱۹۲۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۵
تعداد بازدید: ۲۷۹
چند روزی است مسئولان باشگاه استقلال و هرویه میلیچ بازیکن کروات این تیم برای تمدید قرارداد مذاکره می کنند اما هنوز به توافق نرسیده اند.

دلار و یورو دلیل اختلاف میلیچ و استقلال برای تمدید مذاکرهبه گزارش خبرداغ ، چند روزی است مسئولان باشگاه استقلال و هرویه میلیچ بازیکن کروات این تیم برای تمدید قرارداد مذاکره می کنند اما هنوز به توافق نرسیده اند. با اینکه برخی رسانه ها اعلام کردند اختلاف طرفین سر سال قرارداد است و میلیچ می خواهد قراردادش دو ساله تمدید شود اما باشگاه استقلال به خاطر سن و سال این بازیکن روی یک سال اصرار دارد اما ظاهرا اختلاف سر ارز اختصاص داده شده است.

 

در حالی که استقلالی ها 200 هزار دلار برای تمدید قرارداد پیشنهاد داده اند میلیچ خواستار 200 هزار یورو است و همین تفاوت پایه ارزی مانع توافق شده است. البته اختلاف 200 هزار دلار و یورو حدود 80 میلیون تومان می شود که بعید است این مسئله توافق دو طرف را بهم بزند و شاید بزودی توافق صورت بگیرد.

 
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
غلامرضا
United States
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
0
0
به نظر من این استقلال.استقلال نمیشه.
استقلال باید اسمش را عوض کنه. نه مربی.یا کادر فنی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: