کد خبر: ۸۷۱۸۹۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۲
تعداد بازدید: ۲۴۹
مهاجم سابق استون ویلا و تیم ملی انگلیس معتقد است خامس رودریگز اگر یک ذخیره خوب داشت، الان نباید در ترکیب ثابت اورتون به میدان می‌رفت.

حق خامس فیکس بودن در اورتون نیست!به گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه: خامس رودریگز تابستان امسال رئال را به مقصد اورتون ترک کرد تا دوباره شاگرد کارلو آنچلوتی شود. ستاره کلمبیایی مد نظر زین الدین زیدان قرار نداشت و برای او بهترین راه جدایی از رئال مادرید بود.

شروع اورتون با خامس عالی بود و این تیم هر 4 بازی نخست خود را پیروز شد ولی الان چند هفته ای است که دچار افت شده و دیگر نشانی از تیم خوب روزهای ابتدایی فصل را ندارد.

 

گابریل آگبونلاهور ستاره سابق استون ویلا در مورد خامس انتقادات تندی را مطرح کرد. او به تاک اسپورت گفت:« معتقدم خامس سرد شده است و شاید نمی دانست که چه سرمایی می تواند به انگلیس بیاید. او دیگر در سطح هفته های ابتدایی نیست و حالا بیشتر متوجه می شویم خامس در واقع چه توانایی هایی دارد.

او همه چیزی که در توان دارد را در اورتون نشان نمی دهد. معتقدم اگر در اورتون بازیکنی نزدیک به سطح او بود، الان خامس باید روی نیمکت می نشست. در این شکی ندارم. ریچارلیسون و کالورت لوین مهاجمان اورتون، نیاز به کمک بیشتری از خامس دارند.»

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: