کد خبر: ۸۷۱۸۸۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۰
تعداد بازدید: ۲۲۲
کوپال ناظمی داور سرشناس فوتبال کشورمان قرار بود هفته پنجم دیدار نساجی در برابر پرسپولیس را سوت بزند که این دیدار با تصمیم سازمان لیگ لغو شد.

پرسپولیس نشد؛ کوپال برای استقلال سوت می‌زندبه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه: سازمان لیگ در راستای کمک به نماینده فوتبال کشورمان در بازی پایانی لیگ قهرمانان آسیا تصمیم گرفت این بازی را لغو کند. البته پرسپولیس حاضر شده بود در استادیوم آزادی تهران میزبان نساجی باشد که تیم مازنی در راستای احترام به دیدگاه تماشاگران خود این پیشنهاد را قبول نکرد.

بعد از اینکه کوپال موفق نشد دیدار پرسپولیس را سوت بزند حالا به عنوان داور دیدار استقلال انتخاب شده است. دیدار شهر خودرو در برابر استقلال در هفته ششم مسابقه ای است که برای قضاوت از سوی کوپال ناظمی و کمک هایش در نظر گرفته شده است. حسن انتظاری و علی اکبر نوری کمک های کوپال در این بازی خواهند بود.

شهر خودرو و استقلال جز تیم هایی هستند که در هفته های اخیر به اشتباهات داوری علیه تیم خود معترض بودند. هر چند برخی از کارشناسی داوری ثابت کرد این دو تیم از اشتباهات داوری نفع هم برده اند. نمونه اش استقلال در بازی با صنعت نفت که به زعم کارشناسان داوری گل صنعت نفت توسط طالب ریکانی درست بوده است.

یکی از بزرگ ترین اشتباهات داوری که علیه تیم شهر خودرو رقم خورد در بازی با پرسپولیس بود که داور باید میلاد سرلک را در دقیقه 36 بازی اخراج می کرد. بدون شک کوپل ناظمی و تیم داوری اش در بازی روز یکشنبه آینده در استادیوم امام رضای مشهد به دنبال بهترین قضاوت هستند و نگاه مثبت دو تیم به داوری و همکاری آنها با تیم قضاوت به آرامش داوران و در نهایت عملکرد آنها در این بازی کمک خواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: