کد خبر: ۸۷۱۸۵۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰
تعداد بازدید: ۳۲۶
وزیر اقتصاد و دارایی ابراز امیدواری کرد که وعده دولت دوازدهم برای خصوصی‌سازی پرسپولیس و استقلال به زودی عملیاتی شود.

ابراز امیدواری وزیر اقتصاد و دارایی نسبت به واگذاری سرخابی‌هابه گزارش خبرداغ و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، جلسه هماهنگی مراحل خصوصی‌سازی دو باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال و پرسپولیس عصر دیروز (دوشنبه) در دفتر وزیر امور اقتصاد و دارایی  با حضور وزیر ورزش و جوانان، رییس و معاونین سازمان خصوصی‌سازی، معاونین وزارت ورزش و جوانان، مسئولین سازمان حسابرسی و مدیران ذیربط دو باشگاه برگزار شد.

در این نشست  آخرین مراحل مستندسازی و تهیه گزارش‌های مالی و حسابرسی مورد نیاز برای طرح در شورای پذیرش بازار سرمایه برای  خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بحث ،بررسی و تبادل نظر شد.

در ادامه این جلسه وزیر امور اقتصادی و دارایی از اقدامات بعمل آمده توسط دکتر سلطانی فر وزیر ورزش وجوانان ، سازمان  خصوصی‌سازی و مدیران استقلال و پرسپولیس  برای خصوصی‌سازی و ورود این دو باشگاه مردمی به بازار سرمایه قدردانی کرد.

وی در ادامه  خواستار تسریع در انجام مراحل نهایی تهیه مستندات برای طرح در شورای پذیرش بازار فرابورس شد و ابراز امیدواری کرد که این وعده دولت دوازدهم بزودی عملیاتی و محقق شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: